Jag har tänkt att avvakta å se om det händer någonting denna månaden.. och om vi inte lyckas denna månaden heller så tänkte jag ringa till Gyn å boka en tid å så får jag ta det därifrån!
Pyro pyret skrev 2008-04-01 18:14:36 följande:
Vi får hoppas att det var en äl... håller tummar och tår. När jag sluta med mina p-piller trodde jag att jag hade äl eftersom jag fick ont och "slemmet" var som det skulle....vet inte vad det var jag kände. En gång satt jag i bibloteket och fick så ont att jag inte kunde stå upp (folk fråga om jag behövde hjälp, vilket var sjukt pinsamt) Fast jag tycker att det känndes mer precis efter att jag hade slutat med mina p-piller... nu känns det inte värre än mensverk dock annorlunda (normalt får jag ju en massa stora äggblåser, men inga ägg som släpper). Efter att jag slutade med mina p-piller så har jag också slutat litar på min kropp, för den är helt sannslöst icke trovärdig. Därmed inte sagt att din är sådan... ring och kolla om du inte kan få en tid hos din gyn och lämna blodprov, så kan de se om du hade en äl nu eller inte.