Inlägg från: Anonym (Mee) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mee)

Han tänder på mens....!!

Måste bara skriva detta: Ja som rubriken lyder så blir min karl galet kåt av MENS! Japp ni läste rätt...
    Alltså det är ju jättetrevligt att han inte avskyr mig när jag har mens, men jag måste säga att jag tycker att det är konstigt... Hehe, ville bara skriva av mig lite

• Svar på tråden Han tänder på mens....!!
  • Anonym (Mee)

Slickar gör han ju inte, men han tittar vääldigt gärna och blir sur om jag haft mens i några dagar utan att säga något

• Anonym (Mee)

Ja, hehe. Jag klagar väl inte så, men ibörjan så tyckte jag att det var psyket nästaFlört Jag känner mig själv ganska ofräsch, men samtidigt häftigt att han åtrår mig i alla lägenCool

Neko skrev 2007-12-27 17:07:54 följande:
    Hehe, lite ovanligt :) Min sambo tycker det är varken eller.
  • Anonym (Mee)
    Anonym (blodig) skrev 2007-12-27 17:02:13 följande:
    Hade en pojkvän en gång som gick igång på mans han med, tyckte det var lite morbidt dock med tanke på att han dessutom jobbade som slaktare = blod hela dagarna, kändes som det kanske var psykfalls varning på honom efter jag fick veta det, men men *ler* funkade ett tag iallafall...
  • Anonym (Mee)

Ja, jag är inte heller såå sugen vid mens.... Det var därför jag tyckte han verkade lite "knäpp"Flört

• Anonym (Mee)

Tycker du??? Jag tycker mest att det svider:) Haha, allafall när det blöder som mest!

• Anonym (Mee)
    Anonym (Kille) skrev 2008-01-06 07:21:48 följande:
    Hej! Jag tror inte det är konstigt att han tänder på att du har mens, det är ju kvinnligt att ha mens och de flesta killar tycker om kvinnor.
    Det där kunde ju lika gärna min man skrivit, hehe
  • Anonym (Mee)
    zenna skrev 2008-01-06 09:46:00 följande:
    Jag blir xtra sugen på sex när jag har mens. Tyvärr har jag ingen att ha det med Ännu.... Ingen av de jag varit tillsammans med har visat något större intresse av sex vid mensen heller. Jaja..
    Stackars dig! Du får väl andvända dildo så länge...Flört
  • Anonym (Mee)

Ja min man skulle nog oxå gärna slicka om han hade fått...Flört

Svar på tråden Han tänder på mens....!!