• Anonym (Mee)

Han tänder på mens....!!

Måste bara skriva detta: Ja som rubriken lyder så blir min karl galet kåt av MENS! Japp ni läste rätt...
    Alltså det är ju jättetrevligt att han inte avskyr mig när jag har mens, men jag måste säga att jag tycker att det är konstigt... Hehe, ville bara skriva av mig lite

• Svar på tråden Han tänder på mens....!!
  • Anonym (blodig)

Hade en pojkvän en gång som gick igång på mans han med, tyckte det var lite morbidt dock med tanke på att han dessutom jobbade som slaktare = blod hela dagarna, kändes som det kanske var psykfalls varning på honom efter jag fick veta det, men men *ler* funkade ett tag iallafall...

• Anonym (Laban)

Jag tänder inte på det men det avskräcker inte heller.
    Om jag ska slicka får det vara med tampong i, sex i övrigt är inget problem.

• Anonym

Hederligt in-ut avskräcker väl ingen riktig karl, men att glappa med käften där nere under mens känns lite äckelpäckel...

• Anonym (Mee)

Slickar gör han ju inte, men han tittar vääldigt gärna och blir sur om jag haft mens i några dagar utan att säga något

• Neko

Hehe, lite ovanligt :) Min sambo tycker det är varken eller.

• Anonym (Mee)

Ja, hehe. Jag klagar väl inte så, men ibörjan så tyckte jag att det var psyket nästaFlört Jag känner mig själv ganska ofräsch, men samtidigt häftigt att han åtrår mig i alla lägenCool

Neko skrev 2007-12-27 17:07:54 följande:
    Hehe, lite ovanligt :) Min sambo tycker det är varken eller.
  • Anonym (Mee)
    Anonym (blodig) skrev 2007-12-27 17:02:13 följande:
    Hade en pojkvän en gång som gick igång på mans han med, tyckte det var lite morbidt dock med tanke på att han dessutom jobbade som slaktare = blod hela dagarna, kändes som det kanske var psykfalls varning på honom efter jag fick veta det, men men *ler* funkade ett tag iallafall...
  • MiisPiis

Måste vara skönt att han inte tycker det är läbbigt, vilket kanske det flesta killar ändå gör.....?

• Aurora

vet dock inte vad sambon tycker men för mig är det tvärstopp vid mens..känner mig ofräsch

• Anonym (Mee)

Ja, jag är inte heller såå sugen vid mens.... Det var därför jag tyckte han verkade lite "knäpp"Flört

Svar på tråden Han tänder på mens....!!