• Morticia

SSL - Stilpolisernas Svarta Lista

Fel, fel, fel, fel *som Brasse säger om lattjolajbanlådan*

Vad tycker du är förbjudet i mode och heminredning???

Tycker det skulle vara intressant med en svart lista för oss stilpoliser.
    Det är ju så man sprängs ibland, när man inte kan få uttrycka sig för den sociala samvarons skull...

Så, fyll på dina mardrömmar och spy galla här!

• Svar på tråden SSL - Stilpolisernas Svarta Lista
  • Kalaspuffen

Nej men va fasen. Gå in på www.mercedes.nu klicka på images och leta dig fram till kebabpjuck

• Kalaspuffen

Det hoppar in ett mellanslag i länken när man kopierar den. Skumt!

Snygga är de i alla fall, skorna *asg*

• Vågen

gick inte att gå in på länken...

Inredning:
    Takfläkt. Speciellt de i rotting!!!! Varför har de ens blivit tillåtna att göras???

Kläder:
    För små kläder...

• Avelyn

Tycker det ser illa ut att ha massa bar hud mellan byxa och tröja.. tycker det ser ut som om man tvättat överdelen i lite för het temperatur..

Sedan det gamla modet med nätbrynja har jag lite svårt för.. gamlingarna jag jobbar med brukar ha sådana under sina vanliga tröjor.. vita svettiga och gulnande.. blev inte roligare när de kom i alla färger på alla unga tjejer i stan

Gummistövlar med prickar på att gå omkring i på stan...

• Siena

yepp, nu ligger defenitivt kebabpjuck på min lista också! Gärna i kombo med ravebyxor o en orange luvtröja med ett fantasidjurstryck som lyser i mörkret!

• Åke Vilse

-Volanger och spetsar på gardiner, kuddar duschdrapperier m.m. Usch!

-Försmå kläder- det verkar de flesta ogilla, men ändå så verkar minst 50% av befolkingen gå i det ändå...!?!

• Lalune2

Oj, det finns mkt men vi börjar med ett par saker:

Inredning:
    * Vita lädersoffor (absolut värsta jag vet)
    * Volanger
    * Brunt, grönt och orange (spelar ingen roll vad det är, jag avskyr det i alla fall)
    * Takfläktar
    * Luddigt överdrag till toasitsen
    * Plastblommor

Kläder:
    * Tubsockor
    * Kjol till stövlar (Jag vet, det är hypervanligt men jag tycker det ser sååå billigt ut)
    * Nätbrynjor
    * Nätstrumpor (INGEN passar i det, inte ens transor!)
    * Vita pumps
    * Ballongkjol som man hade på åttio-talet
    * Knickers (de knäkorta byxorna alltså)

Ja, det var några stycken!

• littletiger

Takfläkt har vi härhemma, en i rotting.... himla bra att ha på sommaren när det är jättevarmt - då går den dygnet runt. Fick den på "köpet" när jag fick denna lägenheten 1994 av killen som bodde här innan!
    Lampor har den dock inte, men det kanske man skulle skaffa....eller vad säger ni stilpoliser?

• Themis

Rosa- och turkosvansinne. Så nu vet ni vad jag tycker om dagens mode...

Svar på tråden SSL - Stilpolisernas Svarta Lista