Nu får det vara nog!!!
men jag tycker fortfarande man kan vara lite finkänslig. Man behöver inte alltid säga till 100% vad man tycker. Jag har många åsikter men en del håller jag till mig själv för att inte såra folk!!!! Men så är jag uppväxt iaf!
SNÄÄÄLLLA STARTA EN EGEN TRÅD-FÖR SJUTTON!!!
ÄR SÅ TRÖTT PÅ ATT NI SMUTTSKASTAR ALLT SOM VI GÖR OCH SÄGER...
LÄS TS ÄR HON GLAD ÖVER NI SOM HAR DESSA ÅSIKTER.
DET ÄR JUST DETTA SOM HAR GJORT HENNE SÅ LEDSEN OCH ÄR OROLIG FÖR HENNES BARN I FRAMTIDEN.
DET ÄR JAG MED, NÄR JAG LÄSER ALLT I DENNA TRÅDEN.
MAN VILL JU SITT BARN DET ABSOLUT BÄSTA I LIVET-DET HÅLLER NI VÄL MED.
1, för att det var inte TS avsikt att det skulle bli denna debatten-som jag skrev tidigare. Hon ville ha stöd från oss.
2,ingen diskussion om det alls utan ville ha stöd och prata av sig-än en gång
3,för att jag & andra anser att när man har den åsikten att det är bara att ta bort ett foster/blivande barn med ds. så är inte våra barn så välkomna i samhället.
4,men det bästa i livet är inte ds då? hmm, det är detta jag reagerar på.....
5, STORA eller små bokstäver det borde kvitta. Nu blev det bara så i det inlägget.
Tycker mycket ska undvikas i denna tråden....
Har ni inget annat bättre för er än trycka upp detta i våra ansikten.
Vi har tillräckligt att tänka på.
Allt detta ni sitter och citerar vidare kan vi ta reda på själva i litteratur eller på nätet!
Så sluta kommentera och nervärdera våra barn gång på gång på gång.
Vi vet att våra barn har ett funktionshinder det är inget vi döljer. Men vi blir så upprörda när många smutskastar DS på detta vis. OM ni hade varit i vår situation så hade ni säkert känt detsamma.
Snälla sluta...................
Nä så enkelt är det inte alls.
Man vill ju tala för sig och visst då får man kanske skylla sig själv. MEN jag har skrivet det innan och gör det igen...
Jag tycker att denna tråden ska stängas för det var en DS mamma som hade fått nog som startade den.
varför kan inte ni som har dessa åsikter om just DS gör en egen tråd. Och diskutera detta sins emellan....
Man vill stötta den Flisalisan just i denna tråden.
Jag har inte sagt ngt om den fakta ni/du har angett nu senast är felaktig och sen du får gärna kalla mig för du.
Jag menar bara att den diskution det har blivit i denna tråden var inte meningen av trådstartaren att det skulle bli. Tycker detta är orättvist.
Men det känns bara att ni vill punktera hur dåligt det är med ds jag har inte läst ett ända positivt om DS från er. Ni ser verkligen bara det negativa. Det finns så mycket underbart!!!!
Men det vill ni tydligen inte se.