Inlägg från: MILF |Visa alla inlägg
  • MILF

Nu får det vara nog!!!

Jag talar för fri abort.

Jag är emot barn som slagträn i en diskusstion.

thj skrev 2008-01-04 23:05:20 följande:
    Ni som talar för DS aborter.
    Vad är det som lockar och drar med dessa trådar?´Ni är bara så gemena..
    Leta på dessa trådar med Ds mammor och proppsa på allas rätt att ta bort dem:
    Ni pratar om att det inte passar sig att ha en vacker bild på ett barn i tråden.men det passar väldigt bra att hitta et ena efter det andra argumentet för att såra dessa mammor..Är inte det oetiskt och högst opassande..
    Jag har ingenstans sökt få er att ändra åsikt bara att sluta såra dessa mammor,med er okunskap i ämnet..Den leken ni för ,passar bättre i sandlådan och knappt där..
  • MILF

Om vi startar en egen tråd om att abortera barn med DS. Håller sig föräldrarna till barn med DS borta då?

thj skrev 2008-01-04 23:14:28 följande:
    Men vad räknar du med då?Du skriver i en tråd som en Mamma till ett DS-barn startat!Att de ska hålla med dig??varför gör du inte en egentråd?här var det en mamma som var sårad...Hon behöver inte era råd direkt!
  • MILF

Om jag startar en tråd om ämnet -håller du dig borta då?

Ska man måste ta hänsyn till VEM som startat tråden..? Eller är detta ett diskussionsforum för ALLA på Familjeliv?

calistra skrev 2008-01-04 23:22:02 följande:
    SNÄÄÄLLLA STARTA EN EGEN TRÅD-FÖR SJUTTON!!!ÄR SÅ TRÖTT PÅ ATT NI SMUTTSKASTAR ALLT SOM VI GÖR OCH SÄGER...LÄS TS ÄR HON GLAD ÖVER NI SOM HAR DESSA ÅSIKTER. DET ÄR JUST DETTA SOM HAR GJORT HENNE SÅ LEDSEN OCH ÄR OROLIG FÖR HENNES BARN I FRAMTIDEN.DET ÄR JAG MED, NÄR JAG LÄSER ALLT I DENNA TRÅDEN.MAN VILL JU SITT BARN DET ABSOLUT BÄSTA I LIVET-DET HÅLLER NI VÄL MED.
  • MILF

Nu har jag läst inlägg efter inlägg om att det hade varit okej att skriva att man ville göra abort om man visste att det är ett barn med DS i magen.
    Det är alltså okej att säga att "Nej, jag vill inte ha ett barn med DS" -så länge man inte säger varför man inte vill ha det.

Så har det inte resonerats tidigare i tråden. Absolut inte.

• MILF

Du höll dig borta länge heavymetal2.
    Välkommen tillbaka, rockmorsan!

tristania skrev 2008-01-05 12:07:41 följande:
    Pröva får du se.
  • MILF

Du får gärna länka den tråden.
    Är det den tråd jag tror du menar, så vet jag att mammor till barn med DS skrivit i den.

Ja hur som helst, vill man ha stöd och inte en diskussion kan man väl maila någon annan mamma med DS? Eller varför inte prata med varandra i gästböcker.
    Startar man en diskussion får man vara beredd på svar.

tretösersmamsen skrev 2008-01-05 12:23:04 följande:
    En sån tråd finns väl redan? Har inte läst i den så jag kan tyvärr inte säga om ds-föräldrarna håller sig borta där.
  • MILF

Klart ni får rätta till fel.
    Men det är inte bara fel, för att det inte är ett problem för just ditt barn. Eller?

Lefo skrev 2008-01-05 12:28:01 följande:
    Men flera gånger i denna tråd har man motiverat det med felaktigheter om DS och då tycker jag det är bra att man informerar om hur det är med DS. Eller ska sanningen inte finnas? Sedan att personen fortfarande inte vill ha ett barn med DS är helt ok men varför får jag och andra DS föräldrar inte rätt till fel?
  • MILF

Du kanske kan skicka den till min inbox då?

Nej, men nu spelar det väl ingen roll -då TS verkar ha tagit bort sin användare Flisalisan.

tretösersmamsen skrev 2008-01-05 12:32:09 följande:
    Jag har ingen lust att lägga in den länken här, tycker att det blir lite väl osmakligt med tanke på TS. Den som vill får leta.Visst får man vara beredd på svar när man startar en tråd. Men jag kan tänka mig att TS just då kände sig så less och ville skriva av sig. Förmodligen trodde hon nog inte att det skulle bli så mycket diskussioner heller.
  • MILF

Kan ni inte länka eller berätta vilket/vilka inlägg som stör er, så ta inte upp det över huvud taget.

Svar på tråden Nu får det vara nog!!!