Vägra igångsättning?
Roxxbury > Ja,det är jobbigt! Jobbigt också när man går här hemma hela dagarna och funderar och är orolig. Vill ju börja veta något! Men,får snällt vänta tills Tisdag
Roxxbury > Ja,det är jobbigt! Jobbigt också när man går här hemma hela dagarna och funderar och är orolig. Vill ju börja veta något! Men,får snällt vänta tills Tisdag
AnniPanni > Klart att det inte behöver bli så för mig men,det är ändå oroväckande såklart.
Det var en stor tjej minsann! Vet nu inte riktigt hur stor min kille är nu,men han lär iaf inte vara under 4 kg. Har erfarenhet själv av att de beräknat vikten HELT åt skogen. 700g fel hade de beräknat min kille i v. 36.. Så det skulle ändå inte kännas tryggare om de skulle säga att han inte är stor.
Moomin > Kul att du hade en bra förlossning!
Moomin > Ja,säkert går detta bra med. Kommer säkert att skratta åt allt detta efteråt
Kul med diskussion i tråden Vet inte ifall min tapp e omogen eller mogen. Skulle tippa på att den är omogen,men jag är ju ingen läkare så.. Får se hur de resonerar på Tisdag,de kan ju egentligen inte tvinga mig eftersom jag sökt hjälp för min rädsla för att bli igångsatt. Knäppt om de skulle utsätta mig för det då tycker man.
Men,mittiallt så sätter det igång ihelgen,och då har jag ju inget val
Vänta och se är väl det enda jag kan just nu. Suck..
*Uppdaterar*
tack