Inlägg från: alisandra |Visa alla inlägg
  • alisandra

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Jag var precis som du innan jag träffade Bujar, nu har jag ändrat mig helt och lagat mat till honom och mig varjedag.
    Vad gott med lasagne! Det älskar jag! Mums.

Du får gärna bjuda mig lite på cheesekake eftersom jag älskar det, vad ska du göra för cheesecake?

Kram.

PollyWantsACracker skrev 2008-01-27 20:59:43 följande:
    Hej flickor,ville bara säga tack för att ni pratar så mycket om all mat ni lagar och hur duktiga ni är, jag har riktigt svårt att engagera mig när det gäller mat och gör helst enkla enkla rätter, som är i sort sett färdiglagade i affären haha! Men ni verkar ha påverkat mig mycket med ert snack för idag gjorde jag lasagne (vilket inte låter så komplicerat men för mig är det ) och i morgon ska jag bjuda mannen min på cheesecake, och kanske få honom att ta hem lite till föräldrarna för att fjäska in mig haha!
  • alisandra

Det tror jag med, för nu är jag värsta super nusen som lagar mat heladagarna och bakar bröd och donar i köket.
    Bujar är så nöjd så.

Precis, vägen till mannens hjärta går igenom magen.
    Stämmer mycket bra! Hahaha.

Hehe, okej. Trode du skulle göra någon spännande variant, finns ju så många olika man kan göra, men jag tycker nog bäst om den "vanliga" utan massa krångel.
    Jag brukar göra en super god med jordgubbar, fast den är godast på sommaren. Mums!

Tack, gulligt av dig!
    Kram.

PollyWantsACracker skrev 2008-01-27 21:37:25 följande:
    Ja men jag tror det blir så också, när man bor ensam så orkar man inte...men jag borde ju träna mig lite innan vi flyttar ihop så jag kan göra goda saker till honom också haha...vägen till mannens hjärta går ju genom magen som man säger .Hm, vilken cheesecake, ehhh vanlig cheesecake hehe? Fast inte riktigt vanlig utan laktosfri eftersom jag är laktosintolerant...Ja visst du kan gärna få lite, jag postar den kram!
  • alisandra

Tjejer titta!

www.bluebox.se/bilder/varor/a01887_3.jpg

Vilka söta pincetter dom har, massa olika figurer.
    Sån skulle jag vilja ha.. Men vet inte om jag törs beställa eftersom det är så svårt och hitta en bra.

Har en Virty nu och den är grym!
    Tog tid innan jag hittade en som var så bra, så vet inte om jag törs byta nu, haha.

• alisandra

www.bluebox.se/showinfo.asp&page=8&countrs=84&size=12&method=varu&varu=k%F6k

dom här är också supersöta! jag har en sån som jag fick av bujars syster, hon köpte till alla tjejer i familjen

• alisandra

Gud vad tråkigt!
    Det är så typiskt när sånt händer..
    Det har hänt mig 2 ggr så jag vet hur pissigt det är!

Jäkla teknik!

Fam Ndreca skrev 2008-01-27 22:20:53 följande:

mut
  • alisandra

Förstår det, jag vet hur det känns!
    Nej, det är ju inte billigt precis!

Du får leta reda på någon bra "begagnad"...

Haha, nej inte mut.

Fam Ndreca skrev 2008-01-27 22:32:54 följande:

jag blir galen!!!!det är ju bajsdyrt att köpa en nu!!!mut mut mut mut mut MUT MUT MUT MUT MUT MUT!!
  • alisandra

ja, precis

PetraDeliu skrev 2008-01-27 22:36:11 följande:
    gör detgår ju snabbare också när man slipper kavla en massa
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!