Åh, visst är det kul och shoppa? Shoppade hur mycket som helst på IKEA igår, en hel vagn, haha.
Så kul..
Bujar vart tokig när jag tog kort med mobilen på vagnen och skickade till honom, han vart lite orolig eftersom jag fick hans kort.
Haha! Ikea är en farlig affär, det blir alltid en massa mer än man räknat med.
Jag köpte nya bestick förra månaden, sånna där svarta i smide som dom säljer på indiska, så fina!
Tunga är dom också, men dyra som attans! Köpte bara 6 av varje sort, får köpa några fler sen! Älskar dom!
Indiska har mycket fint! Dit måste jag någon dag!
Vad gör ni tjejer?!
Många man inte har sett här på länge nu..
micorazón skrev 2008-01-30 21:10:28 följande:
över ett år, helst ska man vänta längre. Det finns väl nitriter i det? Det är därför.. så inte första året men sen är det väl OK, om man nu MÅSTe ge.. Näää, håller med, många börjar försvinna!! Jag har ju klargjort att jag i alla fall kommer tillbaka på HELTID efter april hahahaha Måste bara trycka ut lillan först... för hon gör mig såååååååååååååååå trött... dygnet ruint just nu Idag har vi varit o shoppat. Köpte 6 st blommor med krukor, 4 par gardiner (t kök o sovrum), nya handtag o knoppar till köket och till garderoberna i huset. I kromat silverfärgat. Blev såååå fint, sån skillnad! Som ett helt nytt kök!!! Men idag kom jag på att vi bara har 4 gafflar!!! min son älskar att hämta dem o lägga dem på div. ställen i huset. Jagvet bara inte var än.... S nu får jag låååna av min mamma i helgen PINSAMT!!!!!! jaja, jag kan ju inte ha 4 gafflar när det är typ 13 pers som kommer hit på söndag...