Inlägg från: alisandra |Visa alla inlägg
  • alisandra

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Jag vet, jag kollade in den tråden igår.. Men jag la ner ganska snabb eftersom hon verkar inte ha alla chips i skålen.. Tyvärr! Hade det varit mitt barn hade jag anmält DIREKT! Vadfan finns och vänta på liksom, herregud! Tragiskt.. Stackars kille..

Fam Ndreca skrev 2008-01-27 10:37:40 följande:

familjeliv.se/Forum-4-46/m29181829.htmlkolla in denna, ts verkar helt mupp!jag skulle gå i taket och bli galen men hón verkar knappt bry sig!!!jag vill inte blåsa upp det för mycket säger hon!!!!herre gud barnets farbror har förgripit sig på honom1
  • alisandra

Hej, gumman!

Skönt och höra att det är bra med er.
    Okej, ha en bra dag!
    Skönt med semester! Kram.

miss ewe skrev 2008-01-27 12:20:35 följande:

hej gumman allt e bra med oss..ler..pratar mer på msn imon ska till jobbet idag sen har jag 1 vecka semester krammmmmmmm
  • alisandra

samma här, hur kan man ens tveka när någon gjort så mot ens son? :S

Fam Ndreca skrev 2008-01-27 12:36:37 följande:

jag blir mörkrädd.....
  • alisandra

Hoppas verkligen det, annars kan man ju börja fundera på hur det är ställt.. Hemska tanke!

Usch, jag gillar inte den delen av FB som håller på sådär.
    Omoget så jag tror jag dööööör..

Fam Ndreca skrev 2008-01-27 12:42:01 följande:

men jag unrar om det inte är påhittat, igår var det folk från fb som satt och hittade på egna historier.....annars är det ju sjukt!!!
  • alisandra

flashback forum, mest bara idioter där.

shqiperi82 skrev 2008-01-27 14:49:25 följande:
    Vad e FB???
  • alisandra

jag steker ALLTID köttfärsen innan, skulle inte vilja strunt i det.. tror jag

shqiperi82 skrev 2008-01-27 15:35:51 följande:
    hej. ska göra pite med köttfärs. brukar ni steka köttet innan eller inte? min kompis säger att man inte ska det. min son älskar pite med köttfärs...
  • alisandra

Men gud vad läskigt! Tur det inte var något farligt, men jag förstår att du blev jätte rädd! Och din man med... Usch!

Ja, man har ju hört en hel del.. Fast det där med vakterna, det finns mycket bra vakter också, tur inte alla är dumma i huvudet och tar sig massa sjuka friheter och gör dumma saker.

Ha det bra!
    Kram.

MmmJennie skrev 2008-01-27 16:43:38 följande:
    Hej tjejer!Äntligen kommit hem efter kaos!Jag o min man skulle gå ut i det fina vädret o gå till marknaden o kolla o sånt... Precis när vi är på väg ut så nyser min man o får skit ont i hjärtat!! Han får så ont så han skriker =( Gud! Vad rädd jag blev!! Vi åker skit fort till akuten! Han får komma in med engång på "hjärt-rummet" där dom kopplar han till massa maskiner... efter ett tag lugnar allt ner sig o min man känner sig typ "frisk" igen... Läkaren förklarar att han har en spricka i revbenet som håller på att läka o när han nös till så hamnade antagligen en nerv i kläm.. o det kan kännas som en hjärt attack! Anledningen till att min man har en spricka i revbenet är att han blev misshandlad av ett par ordningsvakter på en stor känd klubb här i gbg =( Jätte lång historia som jag inte orkar berätta nu... Men vi har iaf polisanmält dessa vakter så det kommer antagligen leda till rättegång snart... då detta är vanligt här i gbg att vakterna tar ut mera frihet o misshandlar sina gäster för ingenting... ja men ni har antagligen läst många ggr i tidningarna om vad som händer i denna kriminella stad... Kramar!
  • alisandra

Smyger du bara runt? Du är mer än välkommen hit!
    Nej, inte ska du byta namn heller! Det tycker inte jag.

Ha det bra du med!
    Kram.

amorsita skrev 2008-01-27 18:26:26 följande:
    hahahahhah brukar titta in här ibland. jag heter CARIN o min man är alban hahahah, det har blivit många skratt många gånger haha.ibland funderar jag på om jag skulle byta. till nått albanskt kanske. fitnete kanske haha.ha det bra. fortsatt lycka till med er roliga tråd! jag ska titta in ibland
  • alisandra

ja, det ska jag prova någon dag, tror jag

PetraDeliu skrev 2008-01-27 16:21:00 följande:
    visst gör det
  • alisandra

Förstår det gumman.
    Min är lika dan, visar aldrig så.. Men din stackars man hde säkert fruktansvärt ont då. Mår han bättre nu?

Hoppas ni trycker dit dom där vakterna isåfall, om dom gjorde fel.. Usch!
    Det är fruktansvärt hur vissa håller på ja..
    Obehagligt!

MmmJennie skrev 2008-01-27 18:58:33 följande:
    Alisandra: Ja! det var skit läskigt detta! =( Asså jag har aldrig sett min man ha sååå ont så han skriker!! bebis blev helvild i magen..stackars liten o höra pappa skrika av smärta! =(Tyvärr är de flesta ordningsvakter här i gbg riktiga svin, som ja tex misshandlar sina gäster i de kända "små rummen" elr så kallade "vip-rummen" , dom har drogat många tjejer o sen låtsat att dom hjälper tjejerna, fast dom tar dom till dessa "vip-rummen" där tjejerna sedan blir våldtagna... fyyy fan! säger jag bara! usch massa skit här! Hoppas dessa vakter åker fast!
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!