Men gud vad läskigt! Tur det inte var något farligt, men jag förstår att du blev jätte rädd! Och din man med... Usch!
Ja, man har ju hört en hel del.. Fast det där med vakterna, det finns mycket bra vakter också, tur inte alla är dumma i huvudet och tar sig massa sjuka friheter och gör dumma saker.
Ha det bra!
Kram.
MmmJennie skrev 2008-01-27 16:43:38 följande:
Hej tjejer!Äntligen kommit hem efter kaos!Jag o min man skulle gå ut i det fina vädret o gå till marknaden o kolla o sånt... Precis när vi är på väg ut så nyser min man o får skit ont i hjärtat!! Han får så ont så han skriker =( Gud! Vad rädd jag blev!! Vi åker skit fort till akuten! Han får komma in med engång på "hjärt-rummet" där dom kopplar han till massa maskiner... efter ett tag lugnar allt ner sig o min man känner sig typ "frisk" igen... Läkaren förklarar att han har en spricka i revbenet som håller på att läka o när han nös till så hamnade antagligen en nerv i kläm.. o det kan kännas som en hjärt attack! Anledningen till att min man har en spricka i revbenet är att han blev misshandlad av ett par ordningsvakter på en stor känd klubb här i gbg =( Jätte lång historia som jag inte orkar berätta nu... Men vi har iaf polisanmält dessa vakter så det kommer antagligen leda till rättegång snart... då detta är vanligt här i gbg att vakterna tar ut mera frihet o misshandlar sina gäster för ingenting... ja men ni har antagligen läst många ggr i tidningarna om vad som händer i denna kriminella stad... Kramar!