Inlägg från: alisandra |Visa alla inlägg
  • alisandra

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Nej, det stämmer! Vi är inte riktigt kloka! Haha!

Jag har varit hemma sen 28 December eftersom jag är arbetslös nu och jag håller bokstavligentalat på och klättrar på väggarna här hemma, FYFAN! Det här med att vara hemma är inte alls min grej, jag skulle aldrig kunna vara hemmafru. Usch!

Jag blir så rastlös så det är inte sant och sen finns det ju massa roliga jobb jag vill prova på och utbildningar jag vill gå! Så många så jag inte ens kan bestämma mig för vad jag vill göra! Haha, enda dagen vill jag bli hudterapeut och andra dagn resesäljare, herregud! Måste bestämma mig snart..
    Fast vi klarar ju oss endå bra på Bujars lön och tur är väll det eftersom jag inte har någon A-kassan..

Nu ska jag och Bujar åka och handla, sen till farmor och hennes gubbe eftersom Bujar ska hjälpa henne med datorn, haha! Ikväll ska vi på kalas hos Bujars syster Lumtorie och fira hennes son Atlantik som fyllde 8år när det nu var..

Vad ska ni tjejer göra idag?

micorazón skrev 2008-01-26 10:19:41 följande:
    Ni e ju inte riktigt kloka!!! hahaPetra?? hur orkar du med 4 barn efter att ha suttit hela natten vid datorn.... jag skulle döööö Hemmafru? Låter skönt. Hade Besim haft ett BRA betalat jobb hade jag inte tvekat EN sekund.. Viktigt bara det där med att sätta in pengar på pensionsfond så man har det sen när man blir gammal. Är man hemma i några år tickar det på ganska bra. Så glöm inte det! Själv har jag tänkt vara hemma i 1 ½ år nu, sen MÅSTe jag jobba. Jag var ju hemma hela grav med Dante, sen januari 06.... pga att jag mådde sååå illa. Så det är två år nu jag  har varit hemma. Pluggade nu i höstas i och för sig, men hemifrån. Så när lillan börjar dagis har jag varit hemma i 3 ½ år JU! fy fan... jag blir sååå less på att vara hemma bara jag tänker på det... i alla fall när man är gravid...saken e den att jagvet inte VAD jag vill göra sen ... hm..... ja ja, jag har 1 ½ år på mig att tänka ut det kram på er tjejer, vaknar ni snart eller??? jag ska sova lite till.  Har kört mannen till jobbet.
  • alisandra

Haha, det är klart!

Jag håller tummarna för att bebis kommer snart så du slipper ha det så jobbigt och ha ont. Måste verkligen vara jobbigt!
    Bebis kom nu!

Jag skrev ovanför vad jag och Bujar ska göra idag.
    Vad ska du/ni göra då?

Kram!

MmmJennie skrev 2008-01-26 10:24:05 följande:
    oj oj oj vad ni bombar tråden... :S allt för att ta alla jämna elr?? hehe..hmm...?Usch! Idag vaknade man av en HEMSK sammandragning som höll i sig jätte länge...(kändes det som iaf) o nu har man typ konstant mensvärk.. men den värken är man ju van vid, vid det här laget... Önskar bara det kan dra igång på riktigt! O hoppas det läkaren sa igår stämmer att det nog är på G nu... hmm men det har dom ju sagt sen v34 så... Idag gick jag iaf in i v38 =) o dom säger ju att många bebisar föds denna veckan... *HOPPAS*Usch oxå för det hemska regnvädret =( Vad ska ni göra idag tjejer??
  • alisandra

Vad skoj med kalas! Jag älskar barnkalas! Brukar alltid få baka och fixa till andras barnkalas, det är så kul!

Jag håller med om att det gått fort, tiden och åren bara rinner iväg, jag fattar inget alls om vart tiden och åren tar vägen..
    Om det fortsätter i den här takten så fyller man ju för tusan 50år snart, hahahahaha!

Detsamma!
    Ha så kul idag!
    Kram.

shqiperi82 skrev 2008-01-26 12:50:21 följande:
    här var det lugnt idag. jag håller på och förbereder för mirelas kalas!! min lilla prinsessa fyller ju 1 år idag. det har gått så fort detta året!! ha en bra helg alla tjejer!!kram kram
  • alisandra

Nej, jag har varit ute på äventyr och i heta muslimska diskussioner här på FL. Jag blir mer och mer ARG!
    Fan att dom ska smutskasta ALLA muslimer så som dom gör!
    Idioter!
    Och att det alltid är SAMMA folk som hänger i dom där trådarna!
    Usch vad äcklad jag blir!

Nej, nu har bujar tvingat mig till lite sex så jag lär väll gå och tillfredsställa honom innan jag får stryk.
    Jobbigt och vara sambo med en hemsk muslim vet ni väl?
    www.familjeliv.se/Forum-5-66/m29170747-3.html
    Eller hur Camilla?! Hahaha!
    Jag tror jag dör...

Vart är ni alla tjejer?!

micorazón skrev 2008-01-26 17:03:42 följande:
    oj, sover alla idag eller? Shit, vilken storm det e här! Strömmen har gått flera gånger så jag har laddat med ljus o tändare o ficklampor i hela huset!!!!! Hoppas inte den går nu igen, för jag måste göra välling till sonen innan han somnar. Bad hans pappa ge honom kvällsmat innan jag hämtade honom ifall att.....Idag har jag städat HELA huset, helt svett!*puh!* Dammat, dammsugit, våttorkat, plockat undan..... helt otroligt så mycket skit man har hemma alltså, saker man samlar på sig av ingen nytta!! Anna: hur blev kalaset? Hann du få undan alla saker? hihi
  • alisandra

Usch, tycker synd om dig gumman som ska må dåligt och ha ont. Hoppas verkligen det sätter igång snart! kram!

MmmJennie skrev 2008-01-26 18:26:33 följande:
    Jag har oxå vart inne här idag men inte orkat skriva då jag inte mår så bra efter den hemska sammandragningen =(
  • alisandra

Om jag hade haft ris i magen hade jag kunnat koka det på min ilska just nu, morr!

• alisandra

Kolla tråden jag länkade till högre upp.

Jeta skrev 2008-01-26 22:05:08 följande:
    varför är du så arg?
  • alisandra

Jag vet, men vet du jag blir toookig!
    Jag ger snart upp!
    Precis, egentligen ska man inte bry sig men det är verkligen sjukt svårt och inte bry sig!

Naten e mirë gumman!
    Kram.

micorazón skrev 2008-01-26 21:59:47 följande:
    samma här, men skriv inte mer. De provocerar dig bara!!!! Skitjobbigt jag vet, men jag lämnade diskussionen nu. De komemr ALDRIG fatta, lika bara att bara strunta i dem. Undra hur roligt de skulle ha i sina muslimhatartrådar då??? godnatt tjejer!
  • alisandra

hahaha!

Fam Ndreca skrev 2008-01-26 23:21:07 följande:

jaha...när jag kommer försvinner alla...luktar jag så illa?
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!