alisandra skrev 2007-12-16 18:08:41 följande:
Hallå tjejer?!Jag måste ha eran hjälp nu.Jag ska klippa mig snart och jag funderar på HUR jag skagöra, har är mina alternativ:1. Bara toppa, behålla längden och färga mörkt som nu.2. Klippa kort, ovan axlarna, färga ljusa slingor.2. Klippa kort, ovan axlarna, färga märkt som nu.Puh, hur ska jag göra?!Jag vill ha ljust hår till sommaren, men jag trivs med mitt mörka och det är inte ens säkert jag får det så ljust som jag vill ha det, heller. Ingen frissa som vill bleka ljusare påmitt mörka och tjocka hår, haha.Eller ska jag köra på kort och fint? Eller långt jävla skithår som bara hänger som ett duschdraperi över hela fejset? :D Haha, är så trött på mitt långa hår.Tusan också...!
Om du vill ha ljust hår till sommaren måste du börja nu eftersom annars kommer du inte gå så bra. Ljusa slingor 1 gg i månaden gör ju håret lite ljusare iaf. Kort övanför axlarna är den hetaste längden just nu. Eller ja, snare till axlarna, inte ovanför. Pagen e inte så het längre så de borde su inte satsa på, särskilt tråkigt nu när ALLA har den (min e på utväxt
)