alisandra skrev 2007-12-25 00:06:01 följande:
Hej tjejer! Gud vilken lång dag detta har varit. Puh! Äntligen slut, haha. Så skönt och komma hem till sitt och bara ta det lugnt. Fick ni massa fina presenter? Hoppas det.Här är min och Bujars lista:1. Presentkort på IKEA 5000:-2. Ny mixer3. BODA NOVA glas i tub, Lila. 8st.4. 2 nya bäddset och 4 lakan.5. 1 indisk lampa i "guld".6. 6 nya qaj-glas.7. 1 gud ring av Bujar. 8. Presentkort på INDISKA 500:-9. Presentkort guldfynd 1000:- av Bujar.10. 1 electrolux sladdlös damsugare, rosa! 11. Guldarmband.12. 1 fotoalbum med foton sen jag var liten och fram tills idag.13. Bujar fick 4 st skjortor från J.P14. Bujar fick 2 jeans och 1 par finbyxor i svart15. Indiskt överkast till sängen16. Jag fick 2 parfymer, Britneys midnight och Gucci envy me.17. Bujar fick dusch set med J.P18. 4 chokladaskar och annat godis.19. Massa olika lotter, triss och så. 20. 5 olika julgrupper och andra julblommor.21. Bujar fick silver halsband och tillhörande armband av mig.22. Handmålade "julgranskulor". (Målade inifrån.) Super fina!23. 1 Louis vuitton Theda väska i brun/guld monogram.24. 1 Louis vuitton plånbok matchar Theda väskan. 25. Resa till stockholm och 2 nätter på fint hotell med mat och frukost, mysigt. Lång lista, vi är bortskämda, haha!Sen fick vi 10.000:- av min mormor och morfar insatt på vårat "sparkonto." Snällt! Så mätt, mår illa! Haha, nej fy vad man äter mycket under julen.Ska upp på min crosstrainer genast imorgon bitti och ta hundarna på långpromenad! Haha, bort med julmaten!
OMG!! d va ju inte sant vad mkt grejer ni fått. Vi fick typ ett par handdukar och ljushållare hahaha (vi e jätteglada ändå). Fats iofs så gwer vi bara paket till varndra för ca 100-lappen. Många pkt blev d iallafall
Dva ju såå roligt att se adrian leka med allt