Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
funbun skrev 2007-12-21 19:19:14 följande:
jodå, jag har ju bara bra att säga om snitt så det kanske blir nån mellanrektion?
mamma är barnmorska, men har numera sedan 8 år en egen mottagning där de jobbar med preventivmedel och klimakteriefrågor.
msuse skrev 2007-12-21 20:23:32 följande:
det är ju en bukop. det kan vara knöligt vid andra op oxå..eller vad var det du tänkte på?för den delen så menade jag att man kanske inte kan jämföra smärtan vid vaginal förlossning med smärtan vid ett ks. diskussionen verkade vara ang vem som har mest ont, men kanske missförstod?
nej, jag förstår vad du mnear. Inte attdet är knöligt, men att man skär gneom många lager muskler. Och genom att bara lyfta huvudet så tar du i med magen. Detta märker du inte i vanliga fall, men när du har skurit genom alla lager DÅ märker man det
De flesta sjukhus har som prio 1 att de som har snittats ska få egen sal, det är vad mamma säger i alla fal.. vet inte..men jag får väl lita på henne
Anledningen är att de flesta har fått gå igenom ganska traumatiska förl. kanske akut osv... inte alla, men de flesta. Sen får man itne bära etc efteråt och MÅSTE därför ha hjälp..
shqiperi82 skrev 2007-12-21 20:49:15 följande:
adopterade hon barnet från kina ändå eller?
nope, inte med tivllingar i magen och nästan 40 år
3 barn hade nog blivit lite FÖÖÖR mycket,även om hon älskar barn
Tror inte man fick vara gravid o adoptera heller..