Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
kramkram nu ska vi fika lite
bad tycker ni om den nya versionen av familjeliv då??
vad ska det stå.. inte bad
snart 900
Snart åker Jeta
här i kristianstad prioriterar dem ALLTID snittade personer, de som snittas får alltid ett eget rum! Jag låg på eget rum i tre dagar när jag snittades. Dante låg på Biba i 2 dgr så jag hade honom inte hos mig, lite jobbigt men det gick bra! Fick åka ner var 3:e timme dygnet runt o amma honom, det lilla jag kunde.
Sen åkte vi hem så snabbt vi kunde, hatade bb, hatade maten blääääääää. Ville bara hem. Jag hade ju min mamma där när jag födde o hon var tvungen att jobba, så jag sov där helt själv. Sista natten när jag hade Dante på rummet gjorde det sååååå j-a ont att gå upp o byta blöja o så på honom. Snitt gör verkligen förj-vla ont dagen efter... Kommer aldrig glömma den smärtan alltså Därför jag kommer VÄGRA snitt så långt det går denna gång!! hehe
Hörde ni om Kosovo på tv4 nyheterna i morse? Tydligen har situationen förvärrats Usa och Eu har avbrytit förhandlingarna nu i morse för Ryssland går på för hårt om att kosovo INTE ska bli självständigt. Så nu har FN dragits sig ur då Ryssland har en veto-rätt i FN. Jävla skit... Besim blev skitsur, på Bajram o allt!!!!!!!!! en Kosovo KOMMER utropa sig självständigt, men nu kommer det bli en jävla massa bråk o sånt ju!!!! Hoppas detta löser sig utan våld o krig......
Glad bajram på er! Nu ska jag plugga!