Inlägg från: alisandra |Visa alla inlägg
  • alisandra

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Blä! Jag har inte ens vågat kollat våra musfällor!
    Usch..

PetraDeliu skrev 2008-01-23 22:20:09 följande:
    fy vad äckligtinte lika äckligt,men upptäckte för nån vecka sen att fastnat en i en musfälla på vår vind
  • alisandra

Naten e mirë!

Lycka till med städningen imorgon!
    Sätt på lite bra musik så du kan dansa undertiden!
    Så gör alltid jag!

Kram!

shqiperi82 skrev 2008-01-23 22:27:10 följande:
    Naten e mire!!
  • alisandra

Gud vad lugnt det är här nuförtiden.. Vart är ni alla tjejer?

Har ni tappat stinget?

• alisandra

Hahaha, nej det vet jag väll!
    Petra är alltid på hugget!

Men alla andra? HALLÅ?!

PetraDeliu skrev 2008-01-24 00:32:00 följande:
    jag är häringet sting tappat här inte
  • alisandra

GRATTIS MIN LILLA BÖNA!

PetraDeliu skrev 2008-01-24 00:41:04 följande:
    hallåååååååååååååååå
  • alisandra

Här är jag. Vart är du?

PetraDeliu skrev 2008-01-24 00:40:55 följande:
    VAR ÄR DU??????????????
  • alisandra

Nej, nu ska jag lägga mig och gosa med min älskade Bujar. Sen kolla lite lost.. Naten e mirë vajza!

• alisandra

Hahaha, du får göra på något vis så dom inte kan stänga av, hahaha! Lycka till med städningen!

shqiperi82 skrev 2008-01-24 10:01:17 följande:
    Michaela: Hoppas du får en underbar dag hos din pappa!!! Hade han fått något besked från doktorn? Tänker på er mycket!Alexandra: Jag gillar med att lyssna på musik när jag städar men mina barn stänger alltid av musiken... hahaha...
  • alisandra

Godmorgon tjejer!

Idag blir det full rulle här hemma kan jag lova.. Hahaha!

Träna, städa, tvätta, stryka 100miljoner skjortor åt bujar, baka bröd, baka muffins, hälsa på min gammelmormor, åka och handla, laga mat, söka lite jobb och färga håret.

Och nu kilar jag iväg och börjar med ett 1 timme långt träningspass iallafall, och dusch efter det.
    Den blir det full rulle. Men jag hinner kika in här endå, tro inget annat hörri!

Ha en bra dag tjejer!
    Kram.

• alisandra

Hehe, okej. Då vet jag inte hur du ska göra.. SJUNG! Som Bujar gjorde i duschen igår.."hajde hajde mashalla!" hahaha

shqiperi82 skrev 2008-01-24 10:12:12 följande:
    ska möblera om i sonens rum nu. min son klättrar upp vart som helst och stänger av den även om jag sätter stereon högt upp.... hahaha....
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!