Inlägg från: alisandra |Visa alla inlägg
  • alisandra

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Men nu är ju inte så tidigt.. Inte långt kvar till fettisdagen.
    Men jag tycker inte heller om att dom börjar så tidigt.
    Vissa ställen börjar efter lucia andrs efter nyår.
    På konditoriet jag jobbade på började dom alltid efter nyår, och jag var så trött på semlor på fettisdagen så jag kunde spy!
    Usch!

Håller tummarna för er!

vad skoj!

jag ska till ikea med min farmor i veckan, skoj!
    dit och bränna massa pengar, tur bujar hinner få lön tjoho!

micorazón skrev 2008-01-21 21:25:36 följande:
    Malin: hoppas allt ordnar sig Jobbigt.... ang semlor så har jag inte smakat några.. tycker det är för tidigt, snart finns dem väl året om! Tråkigt... Fattar inte varför de börjar tidigare o tidigare för var år???!Imorgon har vi UL, håll tummarna tjejer!!!! Måtte det vara en tös där inne nu o inte en pojke helt plötsligt, då blir jag chockad kan jag säga!!!! Jag som har köpt söta små klänningar jaja, Det blir vad det blir, men har dem sagt tjej 2 ggr så får det allt va det nU!!! Innan UL blir det IKEA på Väla i Helsingborg.. ROOOOLIGT!ska snart sova, trött som attan!kram på er!
  • alisandra

du ska bjuda mig med

PetraDeliu skrev 2008-01-21 23:14:35 följande:
    ska dricka qaj nu
  • alisandra

du ska bjuda mig med

PetraDeliu skrev 2008-01-21 23:14:35 följande:
    ska dricka qaj nu
  • alisandra

kommer

PetraDeliu skrev 2008-01-21 23:24:55 följande:
    skynda dig hit
  • alisandra

Haha, mina inlägg gick inte ens och skicka för det stog "databas fel" typiskt

PetraDeliu skrev 2008-01-21 23:27:02 följande:
    ursäkta att kom så många samma. men måste ta igen det jag missat idag blev "stressad" när inte funkade ju
  • alisandra

hahaha, ja... har du sett?
    melie!!!!!!!!!!!!! hur mår du?

Mèlie E skrev 2008-01-21 23:29:53 följande:

vaaa är du här:) så tyst ju
  • alisandra

Men usch.. nu fick jag ont i magen.. vet inte vad jag ska säga för jag vet inget om sånt..
    men jag hoppas att din pappa klarar sig!
    jag håller tummarna för honom!
    ta hand om dig gumman *kram*

Fam Ndreca skrev 2008-01-21 23:36:43 följande:

Hej tjejer....Har inte varit inne på några dagar....Min pappa var inne och kollade sig på sjukhuset för de trodde han hade njursten... Det var det inte, det var cancer..... De kollade idag och han har iaf inte nå mer i magen, imorgon får han veta om det ev finns i lungorna.... Är som en zombie, gråter....Han är mitt allt, livrädd att förlora honom.....
  • alisandra

hehe, jag tar det lugnt... min magkatarr är tillbaka inte alls kul... aj aj aj

hm, hur då?
    känner du dig sjuk eller någon konstig känsla?

Mèlie E skrev 2008-01-21 23:41:52 följande:

har mått bra hela dagen förutom nu. Kännt mig konstig sedan jag kom hem kan ej sätta fingret på vad det är men nåt konstigt. Sj då?
  • alisandra

Ja, det är jobbigt!
    Men går över snart..

Jaha, du får vila lite så kanske det blir lite bättre!
    Hoppas jag.

Åh, vad jobbigt!

Du får ta en semla och kaffe så blir det bra!

Jag har ätit min första semla för i år idag!
    Den var inte god dock.
    Jag vart så besviken!!!!!!!!!!!!!!!

Mèlie E skrev 2008-01-21 23:52:37 följande:

a du jag förstår aft det sj när jag jobbade på hotell usch fyyy va ont det gjorde.nä inte förkyld el så, har harf super högt ljud nivå min kusins va på besök me sina två barn o dem levde helvets liv bokstavligen! sedan så skicka mitt ex massa jävla konstiga mess som typ bara bla bla fattar ej varför han bara inte kan låta mig va. jag vet typ att jag ej behöver svara för det gör jag inte heller men man blir på dåligt humör endå.
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!