Jag visste väll att du var och smög här i krokarna Camilla!
Åh, vad gulligt!
Tur att det var en liten tjej nu när ni bestämt namn och att hon mår bra, vad spännande!
Inte långt kvar..
Ta hand om dig!
Kram.
micorazón skrev 2008-01-23 13:58:49 följande:
jam këtu! Jag är ine o tjuvkikar ibland. Har haft SÅÅÅ mycket senaste tiden.. känns som om dagen bara är 2 timmar lång ibland!!Vi var på UL igår och allt var toppen. Lillan, japp fortfarande flicka till 100 %, mådde jättebra o sög på tummen o vinkade o hade sig. Tror hon har min näsa för det såg verkligen så ut Pappa var såååå stolt över sin lilla prinsessa. Han har lat bilderna i sin plånbok o kollar dem hela tiden haha Igår gjorde jag fyllda paprikor. Men jag, puckot herself, tänkte ju inte på att alla kryddor åker ut i vattnet så fyllningen smakade HELT osaltat men mannen löste det genom att använda saltkaret o så var det ott som attan, enl honom i alla fall. O han åt 6 stycken så jag antar att han menade vad han sa Idag håller jag på å baka bröd. Har fått låna min mammas bakmaskin. SÅÅÅ praktiskt... bara till å trycka på en knapp o i med allt. Sen jäsa o sen trycka på knappen igen o sen bara forma bullar o upp på plåt o in u ugnen. Blir toppen!! Men idag ska jag lämna tillbaka den.. så nu håller jagpå å fylla frysen med bröd hahahaha Tror jag har gjort typ 100 st snart... o ska fortsätta ett tag till.Nästa helg får vi besök av hela albanska släkten. Jag ska göra en massa mat. Kyckling o ris, pite, Fli, Lang, salat shopë etc etc etc.. speca..... *puh* får se om jag orkar. Får kanske be besims faste rå komma hit lite tidigare o hjälpa mig!! hm.. vad har jag mer å berätta.. inte så mkt mer.Mne jag ÄR här tjejer, besa bes!!! Jag har bara inte tid å läsa igenom alla 1000000 inlägg så ibland finns det inte så mkt å skriva.. Anna o fam n: Hopaps allt löser sig för er aldrig kul när tråkigheter händer...Anna: Min brors tjej gör samma, FORTFARANDE, o hon har kala fläckar. Hon gör det i sömnen. De hade riktigt huvudbry innan de fattade det!!! Kanske är det så att det är det adrian gör? Det blir kala fläckar avdet..kramkramkramkram