Inlägg från: alisandra |Visa alla inlägg
  • alisandra

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

haha, ska du säga "ta det lugnt"?

PetraDeliu skrev 2008-01-22 10:53:28 följande:
    JIPPIäntligen kommit igenom alla era inläggni får ta det lite lugnt så jag hinner medvisserligen är det bara denna tråden som är viktig att läsa, men sista dagarna har det också bara varit den jag hunnit läsa
  • alisandra

haha, varken du eller jag

tycker jag med!
    nej, nu ska jag åka och handla.. göra lite nytta här hemma!
    så bujar blir glad

ha en bra dag ditt gull

PetraDeliu skrev 2008-01-22 11:02:59 följande:
    nja, jag kanske inte är rättperson att säga det hahamen de dagar jag har fullt upp här hemma och inte hinner sitta här så mycket så är det ju full FART på alla....
  • alisandra

Då vet jag faktiskt inte vad ni gör för fel..
    Låter konstigt!
    Provat med ett annat mjöl?
    Hm. Svårt..

Haha, Said?
    Nej, JACK!!!!!!!!!!!!
    Han vill jag smaka lite på..

Usch, låter inge bra med din fot.
    Hoppas det blir bättre snart!
    Du får vila och ta det lugnt nu.

Kram

zimona skrev 2008-01-22 11:16:32 följande:
    Hej på er!Avni provade göra pite i förrgår (jag har ju fått min fot pajad) Han provade ha i mindre mjöl, men det funkade inte, sen köpte han kornmjöl, men det blev det ju bara gröt av, till slut så blandade han degarna och kavlade ut de och la fyllning i mitten med deg under och över.. Jag fattar inte vad vi gör för fel?!?!?! Jag tänker att man kanske får ha i mjölen långsammare så verkligen all mjöl hinner komma in i degen så det inte bli nån liten liten klump. Men utan att behöva knåda den för länge så att glutentrådarna (?) går av..Igår åkte vi vårdcentralen, lkaren trodde det var en spricka i mitt ben så vi var skickade vidare till lasarettet för att röntga det. Det var ingen spricka, bara en rejäla sträckning av senan. Vi som skulle satsa på att starta i massa tävlingar under våren innan jag flyttar :( alisandra: Jag ÄLSKAR lost! Men det är Said som är sexigast....!!!!
  • alisandra

Ja, visst är han? Men det är Said med. Fast Jack är mer min smak isåfall! Mums.

Hehe, okej. Kanske lite bra!
    Så du får det gjort, eller hur?

Jo, det gör jag. Akrylnaglar har jag.
    Och eftersom dom växer ut med din riktiga nagel så blir det liksom en kant, så du ser din riktiga nagel som har växt ut och det blir super fult.
    Så när det blir så ska man gå och fylla i dom igen eller ta bort dom och lägga på nytt från början.
    Oftast om ingen nagel har spruckit eller gått sönder så lägger man liksom bara på ett nytt lager med akryl ovanpå.
    Så är dom som nya igen sen! Super fint!
    Och inte så dyrt heller. 150:- för att fylla i tar hon.
    Tror jag.. Nu är det ju ett tag sen jag var dit..

Vad ska du göra idag då?

zimona skrev 2008-01-22 11:50:45 följande:
    Haha, Jack är söt han med. Men hela Said är så manlig på nått sätt hahaha!Ja, det blir väl att plugga. Nu kan jag inte komma med undanflykter som att jag ska till stallet, måste städa, ska laga mat, bara måååsta åka till stan eller nått annat.Måste helt enkelt möte mitt läxberg :'( SNYYYYYYYFT! ;)Såg att du hade mycket att göra idag! Inte går du väl till en salong varannan vecka och fixar naglarna? :O Vad menas med ifyllningen?kram
  • alisandra

Men vadfan?
    Vi har inget vatten i huset!
    Jag som skulle torka golven i hela lägenheten, hur ska det gå till nu, hahaha? Typiskt.
    Nu när jag var på hugget!

Dom där jäkla ledningarna har säkert frusit!
    Jäkla skit!

Tjejer, får man låna lite vatten av någon av er eller?
    Det här går ju inte!

Nu kommer jag ju inte ens kunna tvätta, som jag också var tvungen att göra.
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH!!!!!

Inte koka potatis heller!

Haha, blev ine mycket att göra nu då.

• alisandra

Ja, äntligen!

Håller tummarna för att bebis kommer snart!

MmmJennie skrev 2008-01-22 16:01:37 följande:
    Alisandra: Har du fått tillbaka vattnet elr?? Idag har jag grejjat som bara den... Allt för att få igång värkar... men men än så länge har inget hänt =( Får hoppas det kör igång ikväll ;)25 dagar kvar till beräknad förlossning... inte många dagar alls juh, inte ens en hel månad =) Men det är bäst för läkarna att det stämmer vad dom har sagt.. Att bebis kommer komma tidigare =) jaja, hoppas kan man väl...
  • alisandra

Hej!

Men gud, undrar vad det kan vara?
    Det är ju säkert inget farligt!
    Men jag förstår att ni är oroliga där hemma.
    Men som jag sa så är det säkert inte något farligt gumman!

Du vet att vi/jag finns här om du vill prata.
    Tänker på er!
    Kram & ta hand om er!

shqiperi82 skrev 2008-01-22 16:55:05 följande:
    Hej! Jag orkar inte läsa igenom allt ni skrivit! Igår när jag skulle kamma min son för vi skulle gå på julgransplundring så ser jag att han tappat mykcet hår. 5-6 cm där han är skallig lixom och vi var hos sköterska och idag hos doktor. De har tagit massa prover på honom så vi får svar på Fredag eller Måndag vad det kan vara. Jag är livrädd att det ska vara något farligt med honom. Så vi är i chock här hemma nu. Jag gråter så fort han inte ser mig, när han ser mig försöker jag vara starl för honom.Det är skitjobbigt alltså. Min lille kille! Vi har varit med om så mycket nu så vet inte vad jag ska tro........
  • alisandra

gulligull snart jämnt, ska vi slåss om den? haha

PetraDeliu skrev 2008-01-22 17:59:57 följande:
    tack detsamma gullet
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!