• PetraD

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

jag behöver inte mycket sömn som tur är
    snälla lugna barn har jag också
    jag ska/vill bli hemmafru. bara huset blir sålt så...
    jag har varit hemma sen juni 03, med lite studier slutet av januari till mitten av maj 07

micorazón skrev 2008-01-26 10:19:41 följande:
    Ni e ju inte riktigt kloka!!! hahaPetra?? hur orkar du med 4 barn efter att ha suttit hela natten vid datorn.... jag skulle döööö Hemmafru? Låter skönt. Hade Besim haft ett BRA betalat jobb hade jag inte tvekat EN sekund.. Viktigt bara det där med att sätta in pengar på pensionsfond så man har det sen när man blir gammal. Är man hemma i några år tickar det på ganska bra. Så glöm inte det! Själv har jag tänkt vara hemma i 1 ½ år nu, sen MÅSTe jag jobba. Jag var ju hemma hela grav med Dante, sen januari 06.... pga att jag mådde sååå illa. Så det är två år nu jag  har varit hemma. Pluggade nu i höstas i och för sig, men hemifrån. Så när lillan börjar dagis har jag varit hemma i 3 ½ år JU! fy fan... jag blir sååå less på att vara hemma bara jag tänker på det... i alla fall när man är gravid...saken e den att jagvet inte VAD jag vill göra sen ... hm..... ja ja, jag har 1 ½ år på mig att tänka ut det kram på er tjejer, vaknar ni snart eller??? jag ska sova lite till.  Har kört mannen till jobbet.
  • PetraD

usch vad jobbigt. hoppas bebben kommer ut snart

vi har varit och handlat mat och sen tagit det ganska lugnt

MmmJennie skrev 2008-01-26 10:24:05 följande:
    oj oj oj vad ni bombar tråden... :S allt för att ta alla jämna elr?? hehe..hmm...?Usch! Idag vaknade man av en HEMSK sammandragning som höll i sig jätte länge...(kändes det som iaf) o nu har man typ konstant mensvärk.. men den värken är man ju van vid, vid det här laget... Önskar bara det kan dra igång på riktigt! O hoppas det läkaren sa igår stämmer att det nog är på G nu... hmm men det har dom ju sagt sen v34 så... Idag gick jag iaf in i v38 =) o dom säger ju att många bebisar föds denna veckan... *HOPPAS*Usch oxå för det hemska regnvädret =( Vad ska ni göra idag tjejer??
  • PetraD

GRATTIS Mirela!!!!!!

shqiperi82 skrev 2008-01-26 12:50:21 följande:
    här var det lugnt idag. jag håller på och förbereder för mirelas kalas!! min lilla prinsessa fyller ju 1 år idag. det har gått så fort detta året!! ha en bra helg alla tjejer!!kram kram
  • PetraD

du kan komma hit och fixa

alisandra skrev 2008-01-26 12:57:48 följande:
    Vad skoj med kalas! Jag älskar barnkalas! Brukar alltid få baka och fixa till andras barnkalas, det är så kul! Jag håller med om att det gått fort, tiden och åren bara rinner iväg, jag fattar inget alls om vart tiden och åren tar vägen.. Om det fortsätter i den här takten så fyller man ju för tusan 50år snart, hahahahaha! Detsamma!Ha så kul idag!Kram.
  • PetraD

gick strömmen fler ggr sen??
    vi hade strömavbrott för ca en vecka sen.. men kanske ca en timme så var ju ganska lugnt.. fast visst jobbigt ändå
    inte förrens blir nåt fel med el och vatten som man verkligen uppskattar det

micorazón skrev 2008-01-26 17:03:42 följande:
    oj, sover alla idag eller? Shit, vilken storm det e här! Strömmen har gått flera gånger så jag har laddat med ljus o tändare o ficklampor i hela huset!!!!! Hoppas inte den går nu igen, för jag måste göra välling till sonen innan han somnar. Bad hans pappa ge honom kvällsmat innan jag hämtade honom ifall att.....Idag har jag städat HELA huset, helt svett!*puh!* Dammat, dammsugit, våttorkat, plockat undan..... helt otroligt så mycket skit man har hemma alltså, saker man samlar på sig av ingen nytta!! Anna: hur blev kalaset? Hann du få undan alla saker? hihi
  • PetraD

men inte ska du väl lämna oss nu inte

ok, gör som du vill då....

naten e mir

micorazón skrev 2008-01-26 21:59:47 följande:
    samma här, men skriv inte mer. De provocerar dig bara!!!! Skitjobbigt jag vet, men jag lämnade diskussionen nu. De komemr ALDRIG fatta, lika bara att bara strunta i dem. Undra hur roligt de skulle ha i sina muslimhatartrådar då??? godnatt tjejer!
  • PetraD

precis, vi ser ju det som en självklarhet och de har ibland ström lika ofta som vi INTE har det

micorazón skrev 2008-01-26 22:00:37 följande:
    nej, den kom sen o har stannat tack o lov!!!!!! Ja, tänk i Kosovo där de har ström i en timme sen 4 timmar utan O här sitte jrag o gnäller över några timmar hahaha USCH O FY PÅ MIG!
  • PetraD

visst är det svårt, men lite liknande känner jag ju igen. som du säger kan det ju kännas så när det håller på att öpnna sig
    fast jag har faktiskt aldrig fått förvärkar. när mina värkar har börjat så har det satt igång..

MmmJennie skrev 2008-01-26 22:40:12 följande:
    Go kväll tjejer!Här sitter man fortfarande med mensvärk.. o sammandragningar som börjar bli lite starkare då o då... men dom går att härda ut... I underlivet känns det som om man haft värsta hårda sexet.. haha ni förstår kanske vilken smärta jag känner??? Har lixom ont i hålet... haha ursäkta hur jag beskriver men så känns det... Kanske jag håller på att öppnas vem vet..?? Petra: Känner du igen detta jag känner???
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!