Inlägg från: alisandra |Visa alla inlägg
  • alisandra

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Blir?

shqiperi82 skrev 2008-01-20 15:34:34 följande:
    nej vad snuskiga ni blir nu!!!!
  • alisandra

Joda, hinner med här samtidigt vettu!

Mèlie E skrev 2008-01-20 15:35:36 följande:

e hur det är Alex som börjar efetrsom hon sitter vid dator så hinner hon inte me så mycket annat
  • alisandra

tror du?

d tror ja!

Ditsy skrev 2008-01-20 15:37:35 följande:
    ÖVERTRÖTT! haha..
  • alisandra

Haha, nej vårat mensparty är slut nu melie. Eller har du fortfarande mensparty? hahaha

Mèlie E skrev 2008-01-20 15:38:09 följande:

Har inte du fortfarande mens hihihi kanske därför du FÖRSÖKER hålla dig borta o bara bakar fli hahahah
  • alisandra

jag gillar ditt namn

Mèlie E skrev 2008-01-20 15:37:18 följande:

hahahah herre min zot undrar hur många g jag fått förklara det:)men ingen fara du är förlåtenjag heter melie o inget annat uttalas melli el som albaner säger meli
  • alisandra

jag är fortfarande ung och vacker! sova gör jag när jag är död.. nu hinner jag minsann inte hahaha

Ditsy skrev 2008-01-20 15:39:32 följande:
    heheeh mm.. så länge som du va upp i natt o sov ingeting.. fattar ej hur du orkar.. ja skulle typ legat me huvudet på tagentbordet för läääängssen!
  • alisandra

Haha! Slapp du? Det gör inte jaaaaag!
    Jag ska dit och blåtta min härliga kutta snart tror jag, eller om jag kanske skiter i det

seriöst, jag är jobbigt övertrött

Mèlie E skrev 2008-01-20 15:40:48 följande:

HAHAH nej är den slut va bra. Mitt me tack gode gud för det va nästan nära på att gå till min gynis hahahha men jag slapp visa hela härligheten
  • alisandra

Jag gillar dig med melie eftersom du är sugen jämt! hahahaha

Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!