Inlägg från: alisandra |Visa alla inlägg
  • alisandra

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Detsamma!

PetraDeliu skrev 2008-01-20 13:12:02 följande:
    ha en superbra dagpuss och kram
  • alisandra

Samma här! Så skönt och ha er tjejer här!

teduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuaaaaaa

funbun skrev 2008-01-20 13:12:23 följande:
    Hallå tjejor!Vill bara säga att jag ÄLSKAR ER!!!. Jag kände mig såå ensam innan jag hitatde denna tråd, alltså inte ensam men ensam om abansk-svensk familj!
  • alisandra

Usch vad jag mår illa! Undrar om jag är påväg och bli sjuk.. blä

• alisandra

Det hoppas jag med!
    Du kanske inte göra mig frisk?
    Ge mig en magisk medicin eller så?

Ditsy skrev 2008-01-20 13:26:39 följande:
    Ååh hoppas jag inte usch.. orka vara sjuk nu!!.. hoppas de går över snart!
  • alisandra

STORT TACK TILL CAMILLA SOM HAR RÄDDAT MITT LIV!
    En STOR kram också!

Jaha, din man gör praktik. Vadför praktik?
    Jag är nyfiken jag!

micorazón skrev 2008-01-20 13:31:28 följande:
    anna: det tog dante typ 2 minuter att ÄLSKA sitt dagis. Han har aldrig gråtit när jag har lämnat honom utan vinkar glatt när jag går! Han är ju van att bli "lämnad".. har ju varit mycket hos andra när jag var ensamstående o sen hos sin pappa en hel del. Tror det är därför haninte har så mkt sep. ångest. Vet inte..Ja, jag tror jag bara kommer ha honom där 2 dagar, eller inte alls. Nåt av det. Vet faktiskt inte hur det fungerar på sommaren men jag tror inte att jag kommer ha honom där då! Mina föräldrar har ju campingplats vid havet så vi kommer nog spendera somamren där MYYYYYYYYYS!
    Ja, denna tråden är TOPPEN! tack till mig själv som startade den hahahahahahahahahahaha Vi var bara 2 tjejer här från början, sen kom nån til o nån till o sen httade man albaner ÖVERALLT på FL.. jag som inte trodde det fanns fler hahaha
    ååå såg nu att när det är dax för nästa tråd har jag nästan min lilla bebis hiuhihihihihi nervööööööööst tiden går så snabbt!
    kram tjejer nu får jag spendera lite tid med sonen (mannen har sitt praktikjobb idag. Han är bara ledig onsdagar, han komemr hem kl. 23 idag )
  • alisandra

Hahahahahaha! Jag tror jag döööööööööööör nu....
    Camilla, du är rolig! Där fick jag dagens skratt!
    Tack gumman!

Tur att jag inte gillar gelehallon, men jag har ju andra svagheter.. Sourcream and onion chips!
    ÄNNU VÄRRE!
    Bujar skulle döda mig. Ett chips i hans nya Rover är döden, hahaha!

Han blev lika lättad som jag som tur är.

micorazón skrev 2008-01-20 13:32:19 följande:
    men du e ju itne gravid i alla fall.. alltid nåt positivt Blev Bujar lättad när det blev neg??? Så han slipper gelehallon o sånt nertryckt i baksätet på hans fina bil?? hahahahaha Det är Besims MARDRÖM!
  • alisandra

Nej, uss! Då blir jag och må ännu mer illa nu känns det som.
    Om jag ska ruskas runt hit och dit i det här tillståndet, eller så spyyyyr jag. Hahaha!

Självklart tog jag det perverst, vad tror du?

Ditsy skrev 2008-01-20 13:35:38 följande:
    hahaha bujur kanske kan hjälpa dej me sin magiska medecin
  • alisandra

Vitchoklad? Det är inte vit i. Det är ljuschoklad.

shqiperi82 skrev 2008-01-20 14:08:51 följande:
    nja inte så. men choklad älskar jag. har du något annat med choklad och ngt mer?? gillar inte vit choklad så mycket?!
  • alisandra

JAG SKAAAAAAAA hahaha

funbun skrev 2008-01-20 14:16:25 följande:
    och kommentera annars dödar jag er! ku met myt
  • alisandra

Ja, kan kolla i boken.

shqiperi82 skrev 2008-01-20 14:18:52 följande:
    ok... men har du ngt recept utan cheesecake??
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!