• micorazón

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Jaha tjejer, nu var det dags för en ny tråd IGEN Nu ser vi till att slå rekordet med denna!!

Jag ändrade titeln så att den passar oss alla hahahaha Så nu känner sig väl ingen utanför???????

Kram på er, ni är för underbara! Vad skulle man göra utan denna tråden i forumet? Jobba kanske? Eller hur Jeta?

Besim per gjithmonë - 2007.02.22
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:28:38:
    Tråd nr 1
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m19351269.html

Tråd nr 2
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m22076767.htmlBesim per gjithmonë - 2007.02.22

recepttråd 1
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m21516317.html

recepttråd 2
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m24690002.html

LÄNK TILL LISTAN FÖR OSS SOM ÄR AKTIVA I TRÅDEN

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m23703062.html

LISTTRÅD nr 2

Alla nya skriv in er om ni inte redan har gjort det!

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26820088.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:30:52:
    Recepttråd 3

www.familjeliv.se/Forum-5-72/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:32:49:
    Tråd nr 3

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24867770.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-14 17:13:59:
    recepttråd 3 - NU FUNGERAR DEN

www.familjeliv.se/Forum-5-72/m27857440.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-19 18:42
    TILL REDAKTIONEN PÅ FL:

Här komemr vår lilla ordlista Vill ni kolla upp alla hemska ord vi säger TILL VARANDRA härinne så har ni en länk här

lexin2.nada.kth.se/

Så nu kör vi:

naten e mirë - godnatt
    miredita - goddag
    diten e mirë - hejdå
    tung - hejdå (eller tungjatjeta omman är bonde haha)
    mut - dåligt
    qifsha - fan

sen har vi lite olika maträtter ,men SVerige har inte översatt dem så det får ni faktiskt tåla

Återkommer säkert me fler ord!
  • Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
  • shqiperi82

MIrela har ju med precis lärt sig gå och det är så mywsigt!! Menen min tjej är låååång. Hon är redan 78 cm.... hihi. hur lång är viktor michaela? vad väger han? vad väger alicia malin? mirela väger ca. 9,7..

• shqiponjë
    shqiperi82 skrev 2007-12-17 10:23:55 följande:
    MIrela har ju med precis lärt sig gå och det är så mywsigt!! Menen min tjej är låååång. Hon är redan 78 cm.... hihi. hur lång är viktor michaela? vad väger han? vad väger alicia malin? mirela väger ca. 9,7..
    kommer inte ihåg hur lång han var, 74 cm tror jag och 8,3 kg en liten kille...
    de andra killarna i föräldragruppen är nån cm längre ock 2-3 kg tyngre...
  • Albu

Godmorgon tjejer!

Nu ska jag iväg och jobba, fast jag sov sa daligt inatt..var tvungen att ga pa toa typ hela tiden..tror jag fatt nan infektion..bläää..

Hörs senare..

• shqiperi82

detta är låten som vann igår. blir bara bättre och bättre ju fler gånger man lyssnar på den...

Hon är bara 16 (!!!) år!!! vet dock inte om hon är från Albanien eller Kosovo. Någon som vet??

• Jeta

verkar som hon e från Albanien och katolik!

Vad hände med Greta då?? sjöng hon bra???

shqiperi82 skrev 2007-12-17 11:07:16 följande:

är låten som vann igår. blir bara bättre och bättre ju fler gånger man lyssnar på den...Hon är bara 16 (!!!) år!!! vet dock inte om hon är från Albanien eller Kosovo. Någon som vet??
  • Jeta

dock fattar jag inte texten så bra speciellt inte titeln??!! nån mer kunnig som vet???

• Jeta

var på hembesöket där jag skulle tolka det gick väldigt bra för mig!

• Jeta

hejsan, ja det verkar konstigt brukade få gå upp så ofta när jag var gravid, kanske du med är???? hihi

Albu skrev 2007-12-17 10:53:39 följande:
    Godmorgon tjejer!Nu ska jag iväg och jobba, fast jag sov sa daligt inatt..var tvungen att ga pa toa typ hela tiden..tror jag fatt nan infektion..bläää..Hörs senare..
  • shqiperi82

"våra hjärtan togs gisslan"??? eller hur kan man tolka det? men på engelska stod the " gamling the hearts" eller något??

varför tror du hon e katolik?

det stod mellan henne och två tjejer från Kosovo som sjöng en duett. men de var INTE bra. Även om det kanske skulle varit kul att skicka två Kosovoalbanska tjwejer till Serbien i finalen... hahaha....

Greta sjöng bra, men en helt annan typ av låt och det var flest ballader på tävlingen. Var det bara jag som kollade på det?

• shqiperi82
    jessi5 skrev 2007-12-17 10:06:28 följande:
    På tal om ikea, var där häromdagen, tänkte köpa en lära gå vagn till leotrim eftersom han försöker gå med våra stolar o allt han kommer över, men där stod från 12 månader....hmmmm trodde man kunde använda lära gå vagn från det att dom reser sig och vill gå!??
    vi har haft våran till Mirela sen några månader. Tror dock inte det stod från 12 månader på den, det en sån mickey eller brio eller vad det heter?? de brukar vara röd,blåa men vi hittade en i rosa jättefin!!! Hon älskar att gå med den och har sina klossar i den och plockar ur och i dem HELA tiden!!!
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!