Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
Hej!
Nu har jag pratat med läkaren och alla andra prover var bra förutom att han har streptococker alltså bakterier i helasen så nu ska han ta sitt pencillin i 10 dagar och sen får vi vänta 1-2 månadr och förhoppningsvis komemr håret tillbaka!!! Annars ska de skicka oss vidare då men vi får hoppas att han blir bättre snabbt!!! Så känner mig lugnare nu och hoppas verkligen att håret kommer tillbaka...... Tack alla för att ni tänkt på oss och frågat så mycket!!! Jag uppskattar det VERKLIGEN!!!!!! Ni är underbart goa tjejer!!!!! KRAM
Camilla: Hoppas att allt går bra för er och att du slipper snitt!! Jag har ju provat båda sätten och det finns för och nackdelar med båda sätten. Men det är klart att det är speciellt att föda vaginalt! men efter ett tag tänker man inte så mycket på det tycker JAG men jag hoppas verkligen att du får föda vaginalt som du så gärna vill!!! Tänker på dig och hoppas attb allt löser sig för er!!! KRAAAAM