• Ditsy

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

alisandra skrev 2008-01-20 15:52:02 följande:
    JAAAA!!
    ne tog du de ingen alisandra.. 3300 ååh.. grattis.. ahha
  • Ditsy
    shqiperi82 skrev 2008-01-20 15:54:39 följande:
    nej jag skojade bara jag skrev hur mår du mitt hjärta....Men seriöst SI JE = hur mår du
    hhahahah o herregud han skulle ha trott att ja e helt desperat efter honom redan efter första dejten.. ni får ite lura mej nu så ja skämmer ut mej hahaha
  • Ditsy
    shqiperi82 skrev 2008-01-20 15:57:15 följande:
    hihihi.... nej men si je betyder hur mår du. lätt att komma ihåg va, 4 bokstäver....
    ju de liknar lite bosniska faktiskt.. tackar.. ska sms:a han sen.. haha.. o han kommer la typ svara värsta brevet..haha
  • Ditsy
    alisandra skrev 2008-01-20 15:57:42 följande:
    Nej, men vadå för kod?Vet du inte att dom kallades för konsumbananer när dom kom hit till svearike?kosovoalban = konsumbanan
    KONSUMBANAN, hahahahahahahahhah o herregud
  • Ditsy
    shqiperi82 skrev 2008-01-20 15:58:51 följande:
    hahahahahahahahahahaha... Nej det hade jag aldrig hört innan...... hahahahahahahaha................... ................................... ................................... ................................... ................
    ne inte ja heller.. tänk om ja sa de t nån kille att han e en konsumbanan.. hahaha,
  • Ditsy
    alisandra skrev 2008-01-20 15:59:40 följande:
    Grattis till mig som tog 3300
    GRATTIS! ja vill också en gång..
  • Ditsy
    shqiperi82 skrev 2008-01-20 16:02:59 följande:
    jag tog iallafall 3333!!!!!!!
    ha, grattis till dig me då =P
  • Ditsy
    alisandra skrev 2008-01-20 16:06:27 följande:
    Vad duktig du är.Bujar kör aldrig snabbt med mig i bilen, men jag har sett hur han kör när han är ensam i bilen.Konstigt att han inte har blivit av med det fler gånger. Jag kör som en biltjuv tycker bujar.Men eftersom vi har en sportbil så ska man ju GASA den också!Eller hur? Mèlie E skrev 2008-01-20 16:03:45 följande:
    när ja övningskör me pappa så e han aldrig fastspänd han e livrädd egentligen fast han aldrig visar de typ.. han e alltid beredd o öppna dörren o slänga sig ut hahah o ja älskar o köra lite fortare.. när vi körde en gång så börjar vi närma oss ett stoppljus o pappa bara: Edita mm bromsa nu.. bromsaaaa.. brom... EDITA BROMSA ... blev lite crazy o så säger jag: aa men ja håller ju på ! hahahaahah.. sen dess har vi aldrig övningskört tillsammans.. ahha
  • Ditsy
    alisandra skrev 2008-01-20 16:09:29 följande:
    Hahaha. Har du hört det frut?Inte alla som har det tydligen...Mums! Älskar bananasplit! Mèlie E skrev 2008-01-20 16:07:10 följande:
    åååh BANANSPLIT ! goaste finns i ljuva Kroatien..
  • Ditsy
    alisandra skrev 2008-01-20 16:10:55 följande:
    Haha, jag är en såndär som egentligen INTE borde ha körkort. Men har det tydligen endå!Skoja... Jag har koll på läget, fast det kanske inte verkar så bara!
    hahahahaha kanske ska hålla oss borta när du e ute i trafiken,
  • Ditsy
    alisandra skrev 2008-01-20 16:14:00 följande:
    För mig vore det en bra ide, hahah!
    ahhaha.. du menar när ja e ute i trafiken
  • Ditsy

Ja kom inte in juh på sidan på forum.. de va ju virus elr va dom pratar om

• Ditsy
    alisandra skrev 2008-01-31 19:14:36 följande:
    Nej! Nu blir jag sur! Vart TUSAN är alla tjejer?!Noll fart i den här tråden nu ju.. Blir nog inget rekord om vi fortsätter i den här takten.Vissa av er vet jag ju att ni inte mår bra, men alla ni andra då? Hallå? Kom nu!
    Haloj hehehe.. händer nåt kul här?!
  • Ditsy

Hej Girls det var ett tag sen.. Händer nåt kul här?
    Måste fråga om ni vet något om Jennie.. hon skulle ju föda snart

• Ditsy
    alisandra skrev 2008-02-15 01:55:05 följande:
    Hon ligger nog och snusar bebis!Får vi hoppas. Eftersom hon inte varit inne på ett bra tag..Hoppas allt har gått bra bara! Men det tror jag! Läääängtar tills hon kikar in här igen!
    Hon har säkert fått sin lilla grabb.. Ja, mee ska bli kul o se lite bilder också..
  • Ditsy

Hej tjejer!!..

Ser att det är lite stökigt här inne.. har inte läst så mycket med det verkar vara lite ljöjligt, får man inte skriva på sin egna språk? Ja skriver ju 1000 tals inlägg här på bara ren bosniska o ingen säger nåt.. Hmmm.. konstigt..

GRATTIS till självständigheten förresten e efterskott får man nog säga! Yipppiiiii för er.. hoppas ni firade väl, hehe.. såg en massa bilar och folk, skitkul!

Ha de bra girls!

• Ditsy
    alisandra skrev 2008-02-20 23:19:09 följande:
    Vi har redan massa kod ord. Jag inboxar dig.
    vaaa haha.. skicka!!!! detta ska bli spännnade.. roligt
  • Ditsy
    alisandra skrev 2008-02-20 23:25:49 följande:
    Vad bra. Muffin solstråle balle.
    Balle hehe..Japp.. verkligen.. Va gör du uppe så sent?
  • Ditsy
    alisandra skrev 2008-02-20 23:37:01 följande:
    Dricker qaj med Bujar. Haha! Du då?
    Jahaaa trevligt.. ne ja ska faktiskt gå o lägga mig..ingen skola imon..ska jobba ist på en förskola..

naten e mirë ! Vi hörssss
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!