• Ditsy

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

alisandra skrev 2008-01-20 15:11:01 följande:
    Vadå "på"?
    haha asså.. på.. klänger o e överallt me sina händer.. men de e ju alla killar i och försig...
  • Ditsy

Mèlie E skrev 2008-01-20 15:20:33 följande:

Nä gick i skolan me några bosnier som drack o beteede sig o har en halv kusin som är uppväxt i bosnien o när jag träffa han när jag såg han när jag va liten så va han alltid påtänd o så KÄNNER TILL  inte umgås el så som knarkar o är bosnier så jag har det i bakhuvudet. Men sj klart vet jag att det inte är så att alla gör så. Ser inte så stor skilnad på bosnier o albaner när det kommer till temprament.shit va illa formulerat menar inte att ALLA bosnier knarkar bara så ni vet!orkar en me massa påhopp el så men nu vet ni det
    hehe ja ja frstår va du menar.. men de knarkas inte bara bland bosnie.. tycker de gör alla.. svenar, bosnier.. kurder o hela köret.. men ja fattar.. hehe..
  • Ditsy

Mèlie E skrev 2008-01-20 15:17:26 följande:

hahahaha du är rolig du ja Alex på så där när nån tafsar hahaha men du gillart :)
    hahahahaha ju, men ibland man bara tänker: Haloo elr.. take it easy men visst ibland kan de vara riktigt funny.. haha
  • Ditsy
    alisandra skrev 2008-01-20 15:36:17 följande:
    Haha! Det var ju meningen så. Jag är lite dirrty idag tror jag, hahaha... eller övertrött!
    ÖVERTRÖTT ! haha..
  • Ditsy

Mèlie E skrev 2008-01-20 15:37:18 följande:

hahahah herre min zot undrar hur många g jag fått förklara det:)men ingen fara du är förlåtenjag heter melie o inget annat uttalas melli el som albaner säger meli
    ÄR du tillsammans med en alban elr ?
  • Ditsy
    alisandra skrev 2008-01-20 15:38:15 följande:
    tror du?d tror ja!
    heheeh mm.. så länge som du va upp i natt o sov ingeting.. fattar ej hur du orkar.. ja skulle typ legat me huvudet på tagentbordet för läääängssen !
  • Ditsy
    alisandra skrev 2008-01-20 15:41:02 följande:
    jag är fortfarande ung och vacker! sova gör jag när jag är död.. nu hinner jag minsann inte hahaha
    hahahah gäller o hålla koll vad som händer här på Fl elr haha.. du lär inte missa nått.. de e du som göra tråden livlig
  • Ditsy

Mèlie E skrev 2008-01-20 15:43:50 följande:

nej
    jaha,, ok ..
  • Ditsy

Åh kan inte du lära mej nått alisandra... typ säga hej hur är det.. skulle vara kul o äverraska han killen, hahaha

• Ditsy

åh.. haha ja blir ju förvirrad nu.. ni får skriva typ..

lalalallaa = hur mår du ahhaha

Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!