Inlägg från: Moj Katile |Visa alla inlägg
  • Moj Katile

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

jessi5: Här kommer en mega kass mamma
    Adrian hade en jobbig period vid insomningen och tillslut så fick det vara nog. Han skrek 2 timmar första kvällen och jag gick in först en ggn till han, la han ner, vaggade, vyssade, gick ut, sen sa jag bara godnatt Adrian de andra gångerna jag va inne.
    Andra kvällen tog det 45 min och tredje inte ens 15 min och sen ahr han somnat själv, i sin säng varenda natt sen dess!!

Snart jul, jul strålande jul!!
  • Moj Katile

Fanny: grattis till lghten!!
    ¨Jag har åxå en 4a-underbart!!!!

• Moj Katile

jessi 5: Ett år. Han e 2½ nu!

• Moj Katile

Hej allihopa!

Kikar in för att hälsa

~~God Jul & Gott Nytt År~~

Tar Paus nu från familjeliv å låter datorn vara avstängs över helgerna för att prioritera annat!!

Kramar //Malin

• Moj Katile

Hej!
    Hoppas ni alla hade en UNDERBAR jul!
    Jag kikar bara in en snabbis idag.
    Är itne redo för att sätta mej här igen! Har vart sååå skönt med datafria dagar!!
    Ska införa det oftare!

Urime vitin e ri!!!
  • Moj Katile

Alisandra: Blir du inte lessen när inte han följer med dej då detta året eftersom ni var med hans familj förra året? Det hade nog jag blivit.....

~~~~GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLIHOPA~~~~

Jag själv jobbar.... *suck*

• Moj Katile
    micorazón skrev 2008-01-01 18:44:39 följande:
    haha men tjena tjena, VISSTE väl att du smygtittar här lite då o då För er som inte vet så åkte jag o Malin samma buss ner till Kosovo när jag var där i somras. HUR stor var risken att vi, två svenskor, skulle träffas på Kosovo bussen?? haha NOLL typ VÄLKOMMEN ni nya.. I denna tråden FASTNAR man för alltid!O gott nytt år. Hade ni inget annat för er efter12 slaget? hahaSjälv hade jag KAOS. Vi väckte Dante lite innan tiolv för han ÄÄÄÄLSKAR allt som lyser och var heeelt fascinerad av fyrverkerierna, Drömde hela nattne om det sen - han pratade i sömnen o sa OOOOOOOOH helöa natten haha MEN han somnade vid 3.. lagom kul för oss. Nästa nyår SKA vi INTE väcka honom Imorn ska vi till IKEA o shoppa loss. Köpa lite småsaker till huset. Ska bli kuL!Sitter o kolalr på stupcat, GEZUAR 2008 dvd.. sååååå brahaha dem är så roliga alltså!
    Ganska stor chans faktiskt enl de som kör.
    De har 3-4 svenskar med i genomsnitt varje tur sa de i somras när vi lämnade svärmor vid bussen i halmstad

Hade ni bra på nyår allihopa?
    Jag jobbade ju med¨åkte till "släkten"(vi har ju faktiskt flyttat i sär )nyårsdagen å  efterfirade lite. Mysigt!!
    Dini friade till mej igen och hade skrivit en hel lista på allt han ska ändra på hos sej själv. Nu äterstår om han gör det.....

Idag åkte Min syster å hennes kille hem! ***SKÖNT***
    Urime vitin e ri!!!
  • Moj Katile

Hej tjejjer!
    Hur e det med er alla?
    Hur har era 2008 börjat??

Jennie-Snart bebbe då! Guuud va mysigt!!!! Håller tumamr för att allt ska gå bra!

Jeta och Annah: Kul att vara sjuk i början av ett nytt år

Petra: Har stryk berget minskat Jag ger mina kvällsmat nu! Sen dusch å säng SKÖNT!!

Idag e min FÖRSTA lediga dag sen den 24 december!!! Jag säger bara PLATT TV den 25 januari!!!

**Adrian & Alisia-the reason for living!!**
  • Moj Katile

Här vart dött idag... *suck*

Jaha då kollar jag på en film istället

• Moj Katile

Petra:
    Jag fick en stooor paket. I den låg en mindre, i den ytterligare en osv. 7st va det.
    I den sista låg ett fint kort där det stod:
    Jag älskar dej mer än mej själv. Jag vill, kan och tänker inte att leva utan dej.
    Vill du giftas dej med mej igen?

Och ja listan hade 12 punkter. Så han ahr lite att jobba på!

Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!