Inlägg från: Moj Katile |Visa alla inlägg
  • Moj Katile

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Ja visst är det kanonkul!
    Å vi har varit vänner sen vi var mini små. hon va ett å jag 2 så vi känner varandra utan och innan! Det är åxå härligt!

Albu skrev 2008-01-16 22:44:27 följande:
    Att skvallra är ju nästan det bästa som finns hiihihi
    **Adrian & Alisia-the reason for living!!**
  • Moj Katile

Bönderna jag sett göra det använder nästan alltid filmjölk men det kan ju kanske vara olika

alisandra skrev 2008-01-16 23:03:24 följande:
    Så det är gräddfil ni har emellan? Ska försöka göra det imorgon tror jag för jag köpte massa chili och grillade paprikor idag till bujar.Han älskar det!
  • Moj Katile

Så har man ju tänkt mer än en ggn!

Petra- NU lägger jag mej! Sorry! ögonen faller ihop!!!

• Moj Katile
    zimona skrev 2008-01-19 00:58:48 följande:
    Okej.. Jag får titta i affären då! Men gör de det inte själva ens i Kosova?
    Vi gjorde det i kosovo i sommras. Evighetsarbete å de hade en mega mortel typ som de krossare MASSA paprika i. Luktar inte gott å flugorna svärmade över (ute) Så ta å köp färdig!!!

Ang Nusekläder. Jag var nuseklädd när jag var ihop med min första kille!
    Jättefina med små silverbroderier på! Hans mamma Qamile sydde dem själv till mej.
    MEN när jag blev tillsammans med dini så fick jag göra mej av med både kläderna å alla foton från den tiden! (dumma albanksa svartsjuka idioter)  Gråter
  • Moj Katile
    PetraDeliu skrev 2008-01-19 13:05:56 följande:
    det är ju verkligen smidigare att köpa färdig då. är ju bra pris också gulligt av henne att sy själv.kläderna borde du ju "fått" ha kvar och vissa foton men fattar att han kanske inte ville att du skulle ha porträtt på honom
    haha nä det var inga porträtt. Men det var 5 år av mitt liv. Varje jul, sommar, fester, dop, brölop, hans syskon osv osv. Vi var ihop lääänge och nu har jag itne en enda bild på 5 år av mitt liv!! DET känns trist. Å på hans syskon å så.. Jag älskade ju dem åxå!
    JAg har ALDRIG begärt att dini ska slänga NÅGOT foto på NÅNON av sina ex. Det som har varit har varit och det kan man inte göra något åt utan MÅSTE acceptera annars funkar det ju inte! Så näää inga porträtt på väggarna men vardagsbilder helt ok!
  • Moj Katile
    shqiperi82 skrev 2008-01-19 13:27:20 följande:
    Hola chicas!!!Jag tycker de kläderna (har bara härt ordet dimi om dem) är fina, men vad jag vet så har de inte dem i Albanien. Kanske i norra Albanien men inte i södra där min man kommer ifrån!! Annars hade jag nog tagit på mig dem om min man och hans familj ville det och hade nog blivit sur om jag inte fick någon hahahaha.... Jag köpte med en burk ajvar i en utländsk affär i Jönköping. men vet inte vad jag ska använda det till??????? Luktade inte så himla gott men men.... hahaha vilkendröm om ajvar du hade zimone, gud vad äckligt det måste ha luktat om din väska sen... hehehe....Ang mjöl till pite så vet jag att min kompis använder något annat mjöl tror jag ska fråga henne vad det är för något mjöl!!!!Fanny: Jag tar tillbaka det jag sa om att du är en bitch efter att jag har läst att du är beredd att ta på dig dimi kläder bara för att göra Valles mamma glad!!! Vad godhjärtad du är!!!!!!!KRAM
    Jag har åxå bara kallat dem Dimi hela mitt liv!
    Ajvar kan d ha i köttfärssås, grattänger, till äggrätter, till pasta mm mm det är universal!
  • Moj Katile

Nej mina låg på MAMMAS VIND! Men de störde honom så mycket att det bara var att gå dit å börja slänga allt!

PetraDeliu skrev 2008-01-19 14:45:58 följande:
    okfattar dig verkligenbujar ville också jag skulle slänga det jag hade, men var INTE mycketjag skulle inte heller begära att bujar skulle slänga något, men jag skulle kanske inte heller vilja ha dem framme eller i våra album. nere i någon kartong.....
  • Moj Katile

Hej! Jag orkar INTE läsa genom allt så tja har jag missat något?
    Några bebisar födda eller så?
    Eller namn bestämda på bebisar elelr liknande?

• Moj Katile
    Gråter Brukaren jag arbetat åt har idag ått bort... Jag kom precis hem....
    Det känns skönt för hans skull då han  var mycket sjuk...........
    MEN vad händer med mej!?!?!?! Vart hamnar jag nu???!!!???!?!?!

Kanske dröjer lite innan jag kommer hänga med i denna tråd igen... måste landa lite först!
  • Moj Katile

Nämen va mycket tråkigheter?? Går det som en löpeld här inne eller??
    Vad lessamt...

Ja iallaflal så har jag redan 2 som bråkar om att få mej till sina avdelningar så jobb behöver jag inte oroa mej för....
    SKÖNT!!!

Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!