• Albu

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Vad kul att ni har det sa bra!!
    Vi har inte akt ännu, jobbar idag och imorn och pa torsdag morgon sa aker vi..

Jeta skrev 2007-12-25 13:40:35 följande:
    Hola tjejer!! nu skriver jag igen!! vi ska snart ut och äta. har sovit hela dan idag har haft jävligt ont i benen/fötterna!!!! har juuu gatt runt som galningar. Det är fantastiskt vackert!!Hoppas ni haft en bra jul alla!! Albu, har du kommit hem till sverige än???Blev det nan bebis för msuse????? Kram/Arijeta
  • Albu

Halla tjejer.

Allt bra med er? SJälv sitter jag här pa jobbet, har inga gäster, det är traaaaakigt..

• Albu

GRATTIS till lillan, hoppas ni mar bra.

msuse skrev 2007-12-25 20:46:09 följande:
    god jul alla!kom en liten tjej 23/12..svettigt värre, slutade med att de slängde sig på magen + sugklocka..känns som en ångvält kört över mig! men hon är världens finaste! går inte att beskriva!
  • Albu

Hej! Det finns väldigt manga albaner här och tyvärr känner jag ingen förutom min mans släkt..Sa vart i Schweiz har Bujar släkt??

alisandra skrev 2007-12-25 19:45:17 följande:
    Hej Albulena! Inga gäster alls? Vad tråkigt.Känner du mycket kosovoalbaner i Schweiz? Bujar har släkt där.
  • Albu

gezuar vitin e ri 2008

shum fat ne jete dhe shendet

ju deshiron albulena

• Albu

Halla tjejer!

Im back nu fran Sverige! Känns som om jag gatt upp massa kilon nu när man har vart hemma hos mamma

Haller pa o plocka undan lite och tvättar kläder..

Sa har jag missat nat här inne??

Kramar

• Albu

Hej tjejer!

Var är ni allihopa? Det är ju jätte lungt här inne!!
    Jag ska iväg och shoppa lite nu..

Kraam

• Albu

Kom precis hem..

Har köpt mit nya paslakan, tva nya lampor till sovrummet. Arbetsbyxor och sen lite smasaker..

HAr för mig att Jeta är sjuk?? Men är inte helt hundra..

Det är ju skit kul att aka pulka

micorazón skrev 2008-01-03 14:44:58 följande:
    ja, det är VERKLIGEN lugnt här inne.. var e Jeta???? o Anna??????Idag har vi varit o shoppat lite.. det blev en pulka till Dante så nu är kvällen räddad. Dante o Besim ska åka pulka HEEEELA kvällen haha Vi har en superbra pulkabacke precis bakom huset på ängen. snön kom igår förresten, värsta snöstorm idag. Å vi åkte till IKEA i Malmö igår.. SNORHALT! Men det gick...
  • Albu

Tack! Vi hade det jätte bra, har nog gatt upp nagra kilon Tillbaks tog vi kiel färjan fran göteborg.

Japp jag var ute och shoppade lite igar, det är ju rea överallt, ska nog köpa täcke med nu pa lörd, var ju halva priset och det behöver man alltid hemma..

Jeta skrev 2008-01-04 08:23:49 följande:
    HejVälkommen tillbaka till schweiz då hehe, hur hade ni det här i Sverige?? dagarna gick väl fort antar jag??? skulle med vilja köpa nya lakan. Hmm får se när jag orkar ta mig ut på stan!!
  • Albu

hello

Nagon som är vaken?? Har precis kommit hem fran jobbet..

Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!