• Albu

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Det betyder: mensen..Tezet e kuqe brukar man säga

shqiperi82 skrev 2007-12-17 22:44:23 följande:
    vad betyder tezet????? eller menar du testat???
  • Albu

Vi har alltid firat nyar hemma hos mina föräldrar med sk nyarsklappar..Längtar nu för nästa vecka kommer jag hem till Sverige

shqiperi82 skrev 2007-12-18 18:12:16 följande:
    Är det inte någon av er som ger "nyårsklappar" till sina barn? det ger vi. Då är det från den albanska nyårstomten!! Sonen älskar det!!! han är så stolt över att han får paket två gånger!!! Sedan firar vi Jul/nyår i mellandagarna med våra kompisar med och då blir det mer paket... och på annandagen med alla mina kusiner.... ja, gud vad paket det blir. Vet inte vart alla saker ska få plats???
  • Albu

man borde verkligen njuta av livet för man vet aldrig vad som händer..

alisandra skrev 2007-12-18 20:12:59 följande:
    Ja, det är helt sjukt. Tur man inte vet hur fan livet slutar eller när. Man ska verkligen ta dagen som den kommer, jag är inte en sån där "det gör jag imorgon" människa, för det kan ju faktiskt hända att du förlorar morgondagen. Snabbare än du tror!Det här var ett bevis på det, så sjukt... fattar inte att det är sant..
  • Albu

Sa ska vi satsa pa inlägg 1000???? hahahaha

• Albu

Halla tjejer!

Hur är det? jag har precis slutat för dagen..tänkte plocka undan lite i lgh..

Vart e allihopa? Vad lite ni har skrivit...

Jeta: Sa vad köpte du för presenter till barnen??

Kraaam

• Albu

Halla tjejer!

Först vill jag säga Per shum vjet Bajramin!! Själv jobbade jag och sa är jag sjuk..

Jeta: Ha en underbara resa!

Sen vill jag berätta en grej! Min moster har ju inte kunnat fa barn och de har försökt i typ 20 ar och nu igar sa berättade min mamma att hon är gravid!! Blir sa glad för hennes skull!!

• Albu

Halla tjejer!

Först vill jag säga TACK till er alla, ang min moster. Hon ska nästa vecka till läkaren pa ultraljud..far se vad de säger..

Idag har vi handlat julklappar, har typ köpt allt, ska iväg imorn och köpa en sista julklapp.

• Albu

allt är bara bra! Kom precis hem, vi var hos min mans farbror, kusinen hade kommit pa besök fran Tyskland, satt och snacka hela kvällen, det var trevligt. Imorn kväll kommer de hem till oss..

Jag maste med köpa en julklapp till min pappa, vet inte riktigt vad jag ska köpa...

Massage är ju en jättebra present!!

Vad ska ni andra hitta pa idag??Det är ju söndag nu

Nu ska jag lägga mig, gonatt och sov gott

alisandra skrev 2007-12-22 20:31:44 följande:
    Hej albulena! Allt bra?Vi har också bara 1 julklapp kvar, skönt! Ska försöka fixa den imorgon, det är till min pappa så jag vet inte ens vad vi ska köpa och ge honom. Tänkte ge presentkort på en massage eller fotvård, jag vet inte.
  • Albu

Godmorgon tjejer ( för mig är det morgon) hihii

Tänkte städa lgh och sen sticka iväg och köpa sista julklappen. Själv jobbar vi under jul, fram till onsdag och pa torsdag morgon sa aker vi till Sverige

Ikväll far vi gäster..

Kraaaaaaam

• Albu

Halla! Fixade sista julklappen idag Haller pa och lagar lite mat och tvättar kläder...

Önskar er Alla en GOD JUL & ett Gott NYTT AR!!!!

Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!