Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
men om det låg lite kläder på sin mammas vind
men om det låg lite kläder på sin mammas vind
*LYCKA TILL* GUMMAN
du frågade nog inte mig om det
men när jag gjorde pite igår så använde jag willys vetemjöl
funkade jättebra
här har vinden växlat väldigt från nästan vindstilla till riktigt stormigt
vi fick strömavbrott ett tag också
visst var det
det finns verkligen en fin sida i varje bujar
han sa att "det var riktigt jävla gott"
jag tyckte också den var god. barnen också
det ska det absolut bli flera gånger om jag "vill nåt extra"
jag lär mig här med hjälp av er och överraskar han *perfekt*
hoppas vi hörs sen ja
inte mycket kvar nu då?!
hur gick det med "pizzasalladen"??
först ska jag väl säga att alla är olika, men det vet du ju säkert...
visst är min man "bestämd" av sig, men inte på så sätt att det är han som bestämmer här... det gör vi tillsammans... eller vissa saker kanske han har mer att säga till om och vissa jag. det beror ju på vad det handlar om.
så styr och ställer det kan iallafall inte jag hålla med om..
sen kan det nog bero lite på om man är själva hemma eller om man är hemma hos någon eller har gäster. även beroende på vilka de är som man träffar just då...
min svärmor har varit här ett tag nu... och visst var han lite annorlunda då, men inga jättegrejer... han storstädade framför henne också
sen tror jag faktiskt att de vet att det är bara tillsammans med en tjej frånd eras eget land som de kan vara på det sättet som de är uppväxta och vana vid. de vet att vi lever på ett annat sätt här så de vet att det inte skulle funka
visst kan det bli förändringar. men bara man pratar om allt (iallafall det viktigaste) så att man inte får några större överraskningar.... sen så tror jag inte de gör såna helomvändningar...
lycka till
välkommen hit också förresten
det var nog en bättre plats..
jo, det har de ju...
eller inte alla, men det är ju vanligt
men tror faktiskt mycket att det beror på vad de varit med om i kriget och så...
de är inte rädda för vissa grejer, för de vet att det kunde vara mycket värre...
hett temperament har väl de flesta mer eller mindre. beroende på situation...
alexandra
har det blivit av att bujar ätit fli eller???