• PetraD

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

FEL

PetraDeliu skrev 2008-01-18 22:26:22 följande:
    grattis till mig då!!!(& världens största tack till alexandra) :-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:- d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d: -d:-d:-d:-d:-d:-d
  • PetraD

tack för DITT grattis!!

alisandra skrev 2008-01-18 22:27:06 följande:
    Grattis!
  • PetraD

nej, nu måste jag nog dra mig till köket innan alexandra blir arg på mig

• PetraD

japp
    bujar brukar säga det att jag bestämmer i köket

alisandra skrev 2008-01-18 22:48:11 följande:
    Haha, ingen fara! Nu drar vi oss... dit vi hör hemma! hahaha, skoja!
  • PetraD

min pite igår gick bra att göra
    fast bujar har inte smakat än, vet inte om han godkänner den

tog foto igår med mobilen under hela tiden jag höll på med den. på de olika "processerna"

när han fick dem så ringde han mig och sa en massa snälla gulliga ord. han sa att han nästan hade börjat gråta så glad blev han
    får jag den reaktionen varje gång kommer jag göra pite varje dag

• PetraD

vi ska sälja vårt hus.
    idag skulle det komma en kl.11 och kolla
    städade igår kväll/natt och både jag och bujar gick upp tidigt idag för att städa färdigt. bujar som kom hem ca 2 inatt efter att jobbat

sen 10.55 ringer telefonen och han som ska komma och kolla säger att han INTE kommer

• PetraD

jag tog vanligt vetemjöl och det funkade jättebra

zimona skrev 2008-01-19 12:49:16 följande:
    Får bli att åka til Willys då! Jag har drömt värsta konstiga drömmarna hela natten.. I en av de så skulle jag köpa ajvar (säkert för att vi pratade om det strax innan jag gick för att sova) men jag orkade inte betala så jag hällde ut den i väskan för att smuggla med mig ut :S hahaNi som gör pite, vad använder ni för mjöl?När jag var i Kosova så gick det jätte lätt att töja ut degen, men de gånger jag provat hr hemma så har degen varit HEMSK! Den går inte att töja ut alls nå bra, bara går sönder. Sen när Avni kom hem så provde han också, men det gick verkligen inte.. Han fick lov att kavla ut den till sist. Kan det bero på mjölet?
  • PetraD

haha (ajvar-drömmen)

zimona skrev 2008-01-19 12:49:16 följande:
    Får bli att åka til Willys då! Jag har drömt värsta konstiga drömmarna hela natten.. I en av de så skulle jag köpa ajvar (säkert för att vi pratade om det strax innan jag gick för att sova) men jag orkade inte betala så jag hällde ut den i väskan för att smuggla med mig ut :S hahaNi som gör pite, vad använder ni för mjöl?När jag var i Kosova så gick det jätte lätt att töja ut degen, men de gånger jag provat hr hemma så har degen varit HEMSK! Den går inte att töja ut alls nå bra, bara går sönder. Sen när Avni kom hem så provde han också, men det gick verkligen inte.. Han fick lov att kavla ut den till sist. Kan det bero på mjölet?
  • PetraD

det är ju verkligen smidigare att köpa färdig då. är ju bra pris också

gulligt av henne att sy själv.
    kläderna borde du ju "fått" ha kvar och vissa foton men fattar att han kanske inte ville att du skulle ha porträtt på honom

PuMaMoRsAn skrev 2008-01-19 13:00:10 följande:
    Vi gjorde det i kosovo i sommras. Evighetsarbete å de hade en mega mortel typ som de krossare MASSA paprika i. Luktar inte gott å flugorna svärmade över (ute) Så ta å köp färdig!!! Ang Nusekläder. Jag var nuseklädd när jag var ihop med min första kille! Jättefina med små silverbroderier på! Hans mamma Qamile sydde dem själv till mej.MEN när jag blev tillsammans med dini så fick jag göra mej av med både kläderna å alla foton från den tiden! (dumma albanksa svartsjuka idioter) 
  • PetraD

antingen till Nässjö eller åt jkpg-hållet
    hus eller bostadsrätt

nej, vill inte ha en mäklare som tar en stor del av vinsten

shqiperi82 skrev 2008-01-19 13:28:00 följande:
    Petra; Vart ska ni flytta då? med så många barn? Har ni ingen mäklare som ska sälja huset??
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!