Det låter intressant! Lycka till!
Samma här! Jag kan inte köpa Bh nångonstans förutom på sånna där dyra specialbutiker som har min storlek.
Jävligt tråkigt! Eftersom det bara finns sånna där "tantiga" eller enkla modeller, inga sexiga. Som man vill ha ibland.
Haha, så tråkigt med stora boobs!
Det förstår jag dig i!
Det har jag märkt i hans familj med, där är ju förtusan barnen öppe till mitt i sena natten.
Jag var alldeles förvånad första gångerna, i början när vi träffades, nu är jag ju van med det.
Men så vill jag inte ha med mina barn. Usch, det måste vara jobbigt!
Trollmoren skrev 2008-01-09 20:37:38 följande:
Jag pluggar just nu "funktionshinder och handikapp-individuella och sociala perspektiv"Jätte kul är det!Men jag ligger lite efter till en tenta som jag måste plugga på nu!Jag vet, jag har åxå problem med bhar men inte bara från victoria secret utan från de flesta ställen utom såna dära DYRA!!! Å det är jag liiite snål för Ja det är konstigt och jag vill inte vara med om det! Mina barn är mina å ingen annans å de ska då inte kalla någon annan mamma heller!Men där är det vanligt.Som tur är så behöver man inte gilla allt med den andres kultur bara för att man har olika.Jag tror att man måste från början säga ifrån vad man vill och inte vill. Det vi haft värsta diskussionerna om är sovtider och sättet att söva barnen. De tycker jag är SUPER löjlig som har läggtider till mina barn och inte överskrider dem bara för att de tycker det.Så mycket kulturkrockar som vi hade i somras har inte jag haft på 18 år tidigare kan jag säga