Inlägg från: Moj Katile |Visa alla inlägg
  • Moj Katile

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Melie: Klart han blir!!!

Imorgon ska jag till ikea i göteborg och till ullared! KUL KUL KUL!!
    ska köpa bokhyllor till barnens rum.
    Slippa ha allt på golven!

• Moj Katile

Ja men det är ju så roligt. Shoppingdjävulen e en farlig demon 

• Moj Katile

Goddag allihopa! Nu sitter jag här å glor igen! En snabbis! Städat heeeela lägenheten idag! Uppifrån å ner! Ska juh till sthlm juh å då måste man ha rent inför jul när man kommer hem!

Baklava: Nej tack dels däeför att INGEN äter det! Det är en typisk sån sak Dinis stackars mamma står å kämpar med å INGEN äter sen-Urk!

Pengar till släkten-NEJ!! Har aldrig skickat och KOMMER aldrig skicka.
    Pga det som våra äktingar i tråden säger-då KRÄVER de pengar och förväntar sej det sej! Jag har knappt så det går runt för oss här å kan defintivt inte skicka till andra. Enligt svenska mått mät så e jag INTE rik-utan medelklass å enligt albanska mått är de meddelklass där så varför skulle jag skicka?!

Petra: Vad gör du på torsdag?
    Tänkte jag skulle kolla in en runda då! På väg till sthlm. Men du jag får inte plats med din vagn! Jag måste ju ha både din och adrians med mej plus sängkläder, madrass och kläder.... TRÅNGT!!!!

• Moj Katile

Petra bara skicka ett mess om jag itne e inloggad

• Moj Katile

Hej allisammans
    Jag e lat idag-pallar inte läsa genom allt....

Idag har jag klätt granen, dammsugat, skurat och plockat allt som e kvar. Imorgon ksa jag ju till min syster i sthlm är det tänkt.

Fast adrian har jobbig hosta som låter misstänkt lik krupp.... Håll alla era tummar att han e frisk imorron!!!! har längtat ett halvår att få åka till syrran nu juh!!!!!

igår gjorde jag alla julköttbullarna... *suck* När man står där me 4 kg färs som sak rullas till små bollar så e det mindre kul me jul!

Bajram firar inte vi i år eftersom inte vi e hemma
    Saknar det inte kan jag ärligt säga. Under mina 18 år med albaner så har jag inte ett enda år upplevt Bajram som något speciellt faktiskt!
    Trots att jag då under de åren varit "medlem" i 3 helt olika familjer

• Moj Katile

Ang de där me få bebis å denna tråd-jag glömde helt av hela datan 3 veckor efter jag fått alisia å det va sååå skönt!!!
    Bara bebismysa! Men jag hade som ambition att skriva direkt när jag kom hem men tja....

• Moj Katile

Jag har inte kollat ny a versionen av fl men ny e den inte... den va på tapeten för LÄNGE sen men slog itne genom!!!

Å ang bebis på bb så hart jag itne heller gått en meter utan mina i sina små korgar!!!

Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!