Inlägg från: Moj Katile |Visa alla inlägg
  • Moj Katile

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

micorazón skrev 2008-01-13 14:39:42 följande:
    till VINSLÖV kanske?? hihihi Här finns många dagis och sen har du pendetåg till Malmö på 40 minuter...
    Tja inte Vinslöv men ja Jag kan tänka mej Malmö, Helsingborg, Lund, Landskrona....
    Äsch jag vet inte riktigt.. E sååå kluven!
    **Adrian & Alisia-the reason for living!!**
  • Moj Katile

Ja det åxå. Äsch vi får väl se!
    Det ordnar sej nog tillslut. Landskrona vet jag är LÄTT att få lägenhet i.
    Men de andra?? Eeeh nääää....
    Jag har ju velat flytta tillbax till skåne sen jag flyttade därifrån för 8 år sedan

• Moj Katile

Annah-nä jag är från Hylte sen flyttade vi till Landskrona där jag gick högstdiet å sen delade mamma å Besim sej å då tvingades jag flytta med hit igen
    Det är bostadsbrist i HELA sverige!
    Hela min familj bor här men min mamma läser nu sista året till arbetsledare och kommer flytta härifrån om ett år-till skåne hon åxå förmodligen...

• Moj Katile
    shqiperi82 skrev 2008-01-13 16:02:43 följande:
    OK. ja, jag har ju vart i hyltebruk några gånger och såååå roligt ställe är det inte. eller det var ju roligare när min kompis och min familj bodde där men sen när de flyttade så.... kommer ihåg en klädbutik som hette klädboden elelr ngt???? den låg nära deras restaurang?! sen fanns det en barnaffär som hade begagnade barnkläder och även en del nytt va?? finns den kvar? vi tittade på en vagn där när jag var gravid med adrian men den var såååå ful och gammal så vi bara skrattade och tramsade oss... det är sååå synd att hon flyttat därifrån för annars skulle jag kommit och träffat dig coh dina barn... typiskt!!
    Klädhörnan-svindyrt och har INGET som passar om man väger mer än 70kg!
    Och ja Lise-Guns finns också kvar men näää tack säger jag bara!
    Problemet e att här kommer jag ALDRIG få vänner som jag kan umgås med.
    Det är inte lätt i små inavelsbyar att komma in i de redan färdiga gängen som umgåtts sen de gick i 3an på lågstadiet
    Ja men visst är det IRONISKT!?!?!?! haha hade vi nte lärt känna varandra här så hade hon nog bott kvar!

Jag kommer gärna till jönköping! Bara jag får datum. Gärna innan onsdag då jag har schemamöte och kan planera när ajg ska vara ledig resp jobba!
  • Moj Katile

Camilla-FAN vilken liten värld vi lever i!!!

• Moj Katile

Vi hade kalas för adrian när han fyllde 22 å han uppskattade det jättemycket. När vi hade lite fika för alisia när hon fyllde ett så trodde han att det va han som fyllde år igen!!

• Moj Katile

FYLLDE 2 NATURLIGTVIS inte 22

• Moj Katile

Jennie: Näää inte gtb... har aldrig gillat den staden. Borås kan jag tänka mej, eller neråt. På andra sidan hallandsåsen

• Moj Katile

Ja det är inte klimatet jag e ute efter för ärligt talat tror jag det är samma som här! Fast lite bättre somrar.
    Men skåne är en annan värld... Som du säger så känns det annorlunda där.
    Jag har alltid trivts jättebra där men vi får se!
    Bort härifrån ska jag iallafall. Men när e ju åxå en fråga?!?!?! Boende e ju nr1 Gud va jobbigt! Får bo i en husvagn!

Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!