har också problem med BH, men hittade en för ett tag sen på lindex
nej, men måste absolut inte gilla allt med den andras kultur. det mesta accepterar/respekterar jag om vi tycker olika. men ang. detta med nënë/gjyshe kommer jag aldrig "göra på deras sätt"
vi har en del diskussioner också om det
men inte så mycket ändå med läggtider. men eftersom det är jag som tar hand om det så bestämmer jag tiderna
när vi var i kosovo så blev det sent, men vi bodde inte hemma hos dem. sen så kan vi vara flexibla också. men beror på situation...
Trollmoren skrev 2008-01-09 20:37:38 följande:
Jag pluggar just nu "funktionshinder och handikapp-individuella och sociala perspektiv"Jätte kul är det!Men jag ligger lite efter till en tenta som jag måste plugga på nu!Jag vet, jag har åxå problem med bhar men inte bara från victoria secret utan från de flesta ställen utom såna dära DYRA!!! Å det är jag liiite snål för Ja det är konstigt och jag vill inte vara med om det! Mina barn är mina å ingen annans å de ska då inte kalla någon annan mamma heller!Men där är det vanligt.Som tur är så behöver man inte gilla allt med den andres kultur bara för att man har olika.Jag tror att man måste från början säga ifrån vad man vill och inte vill. Det vi haft värsta diskussionerna om är sovtider och sättet att söva barnen. De tycker jag är SUPER löjlig som har läggtider till mina barn och inte överskrider dem bara för att de tycker det.Så mycket kulturkrockar som vi hade i somras har inte jag haft på 18 år tidigare kan jag säga