Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
nu loggar jag ut här
naten e mir
nu loggar jag ut här
naten e mir
visst är vi
vi sa ju att vi måste få lite fart på tråden... måste jag så får jag väl göra det själv men det hoppas jag inte! KOM IGEN tjejer!!!!!!!!!!!!
kul. bästa åldern är väl inne för barn nu jag är GLAD att jag började tidigt inte jättetidigt. var ju 21, men sen har det ju gått ganska snabbt. ändå är ja bland de äldsta här
är ju jättebra så med raketer. blir ju roligare grej av det då. skulle vara kul om fler kommuner fick den iden.
ha en bra dag camilla & ni andra också.
SKÖÖÖNT med myyysdag. skulle också vilja det!! hur lätt är det med svärmor hemma??!!! (åt utebliven mysdag)
visst har man sina stunder, men oftast är det inte så jobbigt. vägs upp av att se hur kul de har tillsammans
tror kunde varit lika jobbigt, om inte mer, med fyra barn fast längre emellan..
förstår dig. inte lätt det. man VILL ju ha en liten , men också en skaplig föräldrapenning. inte lätt inte
Fam Ndreca skrev 2007-12-30 12:28:01 följande:
Gott Nytt År
&
god fortsättning
välkommen
gift med man från kosovo
haha
vad sa han när han vaknade???
här är man verkligen FAST ja
det frieriet måste du berätta mer om.
som jag berättade för dig malin så friade ju bujar till mig (ännu en gång) också för ett tag sen. fast var mer på skämt. fast vi har pratat om att kanske gifta oss igen. men det återstår att se
var det en lång lista?? hoppas att han kommer ändra sig med det han skrivit
förstår att du tycker det var skönt.
hur gick det med datorn sen??
grattis i efterskott
Mèlie E skrev 2008-01-02 23:44:46 följande:
usch vad jobbigt
skönt att det gick bra till slut och skönt att veta att det med stor säkerhet kommer gå bra om bebben vill komma ut tidigare
men hoppas han vill stanna inne så länge som möjligt