• micorazón

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Jaha tjejer, nu var det dags för en ny tråd IGEN Nu ser vi till att slå rekordet med denna!!

Jag ändrade titeln så att den passar oss alla hahahaha Så nu känner sig väl ingen utanför???????

Kram på er, ni är för underbara! Vad skulle man göra utan denna tråden i forumet? Jobba kanske? Eller hur Jeta?

Besim per gjithmonë - 2007.02.22
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:28:38:
    Tråd nr 1
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m19351269.html

Tråd nr 2
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m22076767.htmlBesim per gjithmonë - 2007.02.22

recepttråd 1
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m21516317.html

recepttråd 2
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m24690002.html

LÄNK TILL LISTAN FÖR OSS SOM ÄR AKTIVA I TRÅDEN

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m23703062.html

LISTTRÅD nr 2

Alla nya skriv in er om ni inte redan har gjort det!

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26820088.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:30:52:
    Recepttråd 3

www.familjeliv.se/Forum-5-72/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:32:49:
    Tråd nr 3

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24867770.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-14 17:13:59:
    recepttråd 3 - NU FUNGERAR DEN

www.familjeliv.se/Forum-5-72/m27857440.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-19 18:42
    TILL REDAKTIONEN PÅ FL:

Här komemr vår lilla ordlista Vill ni kolla upp alla hemska ord vi säger TILL VARANDRA härinne så har ni en länk här

lexin2.nada.kth.se/

Så nu kör vi:

naten e mirë - godnatt
    miredita - goddag
    diten e mirë - hejdå
    tung - hejdå (eller tungjatjeta omman är bonde haha)
    mut - dåligt
    qifsha - fan

sen har vi lite olika maträtter ,men SVerige har inte översatt dem så det får ni faktiskt tåla

Återkommer säkert me fler ord!
  • Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
  • Mèlie E
    alisandra skrev 2008-01-10 20:10:48 följande:
    Det fixar sig! Inget att vara orolig över!Du får ju inte böter för att du kör utan iallafall.För skatten är ju betald och sen får du väll säga som det äratt den inte fastnade och du har beställt ny! Jäkla bilar och allt där till! HahahaMèlie E skrev 2008-01-10 20:06:09 följande:
    nä blev bara lite arg eftersom det va en sådan jobbig grej som man måste ha ihuvudet att behöva fixa. Men det skulle inte förvåna mig alls om Vv säger att det kostar:( att få en ny. El hur önska att allt fixades av sig sj hihi
  • alisandra

Nej, det är klart!
    Men ljug och säg att du inte fått den då!
    Att den kommit bort på posten!
    Haha, det skulle jag ha gjort!
    Det kan dom gott ha!

Mèlie E skrev 2008-01-10 20:15:47 följande:

nä blev bara lite arg eftersom det va en sådan jobbig grej som man måste ha ihuvudet att behöva fixa. Men det skulle inte förvåna mig alls om Vv säger att det kostar:( att få en ny. El hur önska att allt fixades av sig sj hihi
  • Mèlie E
    alisandra skrev 2008-01-10 20:18:05 följande:
    Nej, det är klart!Men ljug och säg att du inte fått den då!Att den kommit bort på posten!Haha, det skulle jag ha gjort! Det kan dom gott ha!Mèlie E skrev 2008-01-10 20:15:47 följande:
    hehe nä det kan jag ej göra är en fegis när det gäller sådant. Får nog säga som det är.
  • PetraD

jo, man ska ju det egentligen
    jag vill helst Lion som vi bestämde men ändrade. men av dion och altin som han SÄGER att han velar emellan så vill jag absolut altin

har ni några andra fina förslag????

Fam Ndreca skrev 2008-01-10 19:16:30 följande:

måste man inte skicka in papper på namn innan de blir 3 mån???Vilket namn vill du ha?? Altin eller???
  • PetraD

min är ALDRIG det
    sen vi träffades mitten av maj 99 har jag fått sammanlagt en julklapp och ingen födelsedagspresent
    ingen alla hjärtansdags present
    vad jag kan komma ihåg en present vid ett annat tillfälle. kanske nåt mer.
    visst har vi köpt en hel del kläder och så till mig.
    men då har jag ju antingen varit själv (OFTAST) eller kollat lite tillsammans... men inte som present
    fick ett halsband för ett tag sen förresten. för att jag tjatat ihjäl han om att jag inte fick någon julklapp och aldrig annars heller....

alisandra skrev 2008-01-10 19:32:19 följande:
    Hehe, jag kan försöka. Men det är inte ofta min är så där romantisk och gullig heller!Tyvärr..
  • PetraD

nej, jag har inte ändrat mig
    han har det
    det får nog bli bebis ja. eller den lille...

micorazón skrev 2008-01-10 19:55:08 följande:
    hej tjejer!anna: fina låtar.. jag äääälskar den där apologize... sååå fin!!!!! ang shpat kasapi.. nja, inte min favvo.. han bruakr vara här i hässleholm hos blero ibland.. trevlig e han! Men jag tycker att alla hans låtar går i samma stil... eller kanske jag har fel.. petra: MEN, har ni ändrat er ang, namn nu igen?? hahahahah stackars lillen.. han får nog heta bebis ändå haha Glömde lägga in bild på bilen, ska göra det imorn, promisse! Har kört hela dagen idag.. sååå skön den e!krma o godnatt tjejer, hinner inte skriva så mkt denna vecka. Har en tentainlämning på söndag kl. 19.00. Men sen ska jag speeda på lite.. lovar
  • PetraD

kan ju "bara" vara ett dåligt exemplar som inte funkade
    men du kommer ju få ett nytt

Mèlie E skrev 2008-01-10 19:58:46 följande:

nä men dme får skratta hur ävla mycket dem vill me sina fördomar det fäste ju inte vi va flera som prova ( som ej va tjejer:) ) så då fick jag panik o sa a men jag har limm  så ska funka på plast ( för den är ju lite plast aktig)
  • alisandra

Det är så tråkigt när dom är så..
    Bujar har sina ljusa stunder... I början skämde han bort mig super mycket med blommor och fina smycken.
    Nu får jag en blombukett om året och sen fick jag dom där Victoria Secret stringisarna.
    Sen fick jag ju en guldring och halsband när jag fyllde år och i julkapp... Men annars är han snål på den fronten!
    Han köper hellre saker till bilen. Hahahah

Han köper aldrig på alla hjärtans dag eller så..
    Man måste tjata som en apa!
    Och hur kul är det?

PetraDeliu skrev 2008-01-10 20:44:58 följande:
    min är ALDRIG detsen vi träffades mitten av maj 99 har jag fått sammanlagt en julklapp och ingen födelsedagspresentingen alla hjärtansdags presentvad jag kan komma ihåg en present vid ett annat tillfälle. kanske nåt mer.visst har vi köpt en hel del kläder och så till mig.men då har jag ju antingen varit själv (OFTAST) eller kollat lite tillsammans... men inte som presentfick ett halsband för ett tag sen förresten. för att jag tjatat ihjäl han om att jag inte fick någon julklapp och aldrig annars heller....
  • alisandra

Så här ska mina barn heta!
    Så är det bara.

Pojke: Quintus
    Flicka: Brendona

• PetraD

riktigt tråkigt
    hans mamma är ju hos oss nu. visst har hon inte så mycket som mig innan och hon ÄR ju hans mamma. men hon har fasen fått mer sen hon kom hit än jag fått sen vi träffades....

blommor har jag nog aldrig fått heller..

INGET kul alls att tjata. då köper de inte för att de har lust utan för att man tjatar. det är ju därför man vill ha nån present för att det är en fin tanke. INTE för att få grejer...

jag sa det till bujar där dagarna efter jul att han ska INTE köpa något till mig nu eftersom jag hade tjatat så om det. känns inte lika kul då.

vill ha det som en överraskning att han tänker på mig och tänker ut nåt fint till mig

kan ju tillägga att han fått julklappar, födelsedagspresenter och alla hjärtans dags presenter varje gång/dag sen vi träffades och lite andra presenter ibland också..

alisandra skrev 2008-01-10 20:48:33 följande:
    Det är så tråkigt när dom är så.. Bujar har sina ljusa stunder... I början skämde han bort mig super mycket med blommor och fina smycken.Nu får jag en blombukett om året och sen fick jag dom där Victoria Secret stringisarna.Sen fick jag ju en guldring och halsband när jag fyllde år och i julkapp... Men annars är han snål på den fronten!Han köper hellre saker till bilen. HahahahHan köper aldrig på alla hjärtans dag eller så..Man måste tjata som en apa!Och hur kul är det?
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!