Inlägg från: alisandra |Visa alla inlägg
  • alisandra

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Haha, jag berätta precis för Bujar på msn.

Bujar säger:
    Vem fan är den jävel

HAHAHA!

PuMaMoRsAn skrev 2008-02-05 11:34:23 följande:
    hahahahaha jasså du!! Tja du får ta med bujar nästa år å peka-kolla älskling det va HAN där som ville fiska med mej!
  • alisandra

Precis, haha! Svartsjuka som få. Haha!
    Därför jag skrev det till honom, för att jävlas lite!

PuMaMoRsAn skrev 2008-02-05 11:39:33 följande:
    hihi ja det kan jag tro! De hetlevrade små albanerna! hahahaha
  • alisandra

Jäkla konsumbananer!

shqiperi82 skrev 2008-02-05 11:42:47 följande:
    hehehe.....konsumbanan!!!
  • alisandra

Jag brukar ju bjuda på en underhållade snutt ur våra msn konversationer. Här har ni en, jag håller på och kissar på mig för jag skrattat så mycket!

αℓєχαи∂яα ρєяѕѕσи säger:
    när ska vi bestikta din då?

Bujar säger:
    vet ej just nu ska jag skita

αℓєχαи∂яα ρєяѕѕσи säger:
    kollade i boken om din bil där medans jag väntade... 4 stjärnor på krocktestet men UNDERKÄND på antispinn

Bujar säger:
    sånt som händer det finns alltid en nackdel på bilarna,,,speciellt på volva

αℓєχαи∂яα ρєяѕѕσи säger:
    volva?

αℓєχαи∂яα ρєяѕѕσи säger:
    är det en ny bil eller?

Bujar säger:
    VOLVO litte skit nödig

αℓєχαи∂яα ρєяѕѕσи säger:
    HAHA!

Volva, har ni sett sån frut? Haha!

• alisandra

Jag är ganska dirrrrrrty, HAHA!

Jeta skrev 2008-02-05 11:47:25 följande:
    men skiit nu blev du snuskiiiii hehehehe
  • alisandra

Haha, ja ibland blir det så.
    Mest för han sitter på jobbet och har tråkigt.
    Då passar han på att reta upp mig och jag honom.

Konsumbananer är MYCKET svartsjuka.
    Men jag överlever. Haha!

micorazón skrev 2008-02-05 12:49:54 följande:
    haha såna roliga konv. ni har på msn då! hahaha Ja, konsumbananer är lite svartsjuka haha Idag har jag ooooont i fogarna *klag klag* känns typ som om bäckenet ska trilla av eller nåt.. NIIIIIICE. Har legat ner hela morgonen o gått upp först nu. Ska försöka mig ut på en runda med vovven så det mjuknar upp lite.Jeta: åå du börjar så smått komma tillbaka!! Jag missar dig ALLTID på MSN Hur går det med husletandet? Hittat nåt palats?
  • alisandra

Haha, vad bra för dig! Min är inte så falrigt svartsjuk heller... Men ibland tittar svartsjukan fram.

micorazón skrev 2008-02-05 13:06:33 följande:
    Jag har dock haft turen att träffa en lite mindre svartsjuk banan
  • alisandra

Jag tycker det är super kul! Konsumbananer! Vem kom på det egentligen? Haha!

Ni vet dom där skumbananerna på affären som är överdragna med choklad? Dom ÄLSKAR Bujar. Jag säger att dom ser ut som han, en brun banan! Han är ganska mörki hyn, ser alltid solfräsch ut och jag ser ut som en snögubbe. Både i färgen och formen! HAHAHAHAHA! Jag är sååååå lättroad!

Jag kallar Bujar för Bali banan eftersom dom kallar honom Bali.
    Haha..

MmmJennie skrev 2008-02-05 13:16:27 följande:
    Haha.. Konsumbanan tycker jag e så roligt... hihi...Min man heter ju Arben men alla kallar han för Ben elr Beni.. o han är ju alban.. så jag har döpt min man till Beni Banan haha ;) o han skrattar oxå när jag kallar han det haha fast tror inte han fattar att alban = banan.. utan han tror att banan är nåt heeelt annat ;) jaa ni förstår nog vad jag menar att han tror...
  • alisandra

Det är lugnt gumman. Jag försöker slita mig ifrån datorn nu eftersom jag ska städa. Men det går inte! Haha!

micorazón skrev 2008-02-05 13:18:17 följande:
    jooo, visst, så är det ju.. det kommer o går lite det där Sorry att jag bara stack fr MSN, men de slängde ut mig vet itne vad som hände o nu kan jag inte logga in!
  • alisandra

Vad jobbigt!

Jag har varit ut 2 ggr sen jag träffade Bujar. Men jag tycker inte att det är kul att gå ut i skit-ludvika så det har mycket att göra med det att det inte blivit oftare.
    Han har inget emot att jag går ut. Han litar på mig, men det tog ett bra tag innan han började göra det.
    Eftersom hans förra tjej åkte till Australien och knullade en annan kille medans Bujar gick hemma och vänta.
    Snacka om luder! Men han VET att jag aldrig skulle göra så.
    Skönt. För i början var det verkligen jobbigt!

Men man lär sig ju efter hand hur mycket man kan lita på varanndra. Och Bujar är ju en mycket eftertraktad man i lilla Ludvika, men jag vet att han är min och han inte hittar bättre nuse i nån av dom tjejerna, haha.

MmmJennie skrev 2008-02-05 13:19:24 följande:
    Glömde skriva en sak...Ang. svartsjuk... Joo, min banan är väldigt svartsjuk.. så om jag vill gå ut o festa så hänger han inte me pga han är så svartsjuk o vill bråka me alla som kommer fram o pratar me mig... lite tråkigt faktiskt!
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!