Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
Haha, jag berätta precis för Bujar på msn.
Bujar säger:
Vem fan är den jävel
HAHAHA!
Haha, jag berätta precis för Bujar på msn.
Bujar säger:
Vem fan är den jävel
HAHAHA!
Precis, haha! Svartsjuka som få. Haha!
Därför jag skrev det till honom, för att jävlas lite!
Jäkla konsumbananer!
Jag brukar ju bjuda på en underhållade snutt ur våra msn konversationer. Här har ni en, jag håller på och kissar på mig för jag skrattat så mycket!
αℓєχαи∂яα ρєяѕѕσи säger:
när ska vi bestikta din då?
Bujar säger:
vet ej just nu ska jag skita
αℓєχαи∂яα ρєяѕѕσи säger:
kollade i boken om din bil där medans jag väntade... 4 stjärnor på krocktestet men UNDERKÄND på antispinn
Bujar säger:
sånt som händer det finns alltid en nackdel på bilarna,,,speciellt på volva
αℓєχαи∂яα ρєяѕѕσи säger:
volva?
αℓєχαи∂яα ρєяѕѕσи säger:
är det en ny bil eller?
Bujar säger:
VOLVO litte skit nödig
αℓєχαи∂яα ρєяѕѕσи säger:
HAHA!
Volva, har ni sett sån frut? Haha!
Jag är ganska dirrrrrrty, HAHA!
Haha, ja ibland blir det så.
Mest för han sitter på jobbet och har tråkigt.
Då passar han på att reta upp mig och jag honom.
Konsumbananer är MYCKET svartsjuka.
Men jag överlever. Haha!
Haha, vad bra för dig! Min är inte så falrigt svartsjuk heller... Men ibland tittar svartsjukan fram.
Jag tycker det är super kul! Konsumbananer! Vem kom på det egentligen? Haha!
Ni vet dom där skumbananerna på affären som är överdragna med choklad? Dom ÄLSKAR Bujar. Jag säger att dom ser ut som han, en brun banan! Han är ganska mörki hyn, ser alltid solfräsch ut och jag ser ut som en snögubbe. Både i färgen och formen! HAHAHAHAHA! Jag är sååååå lättroad!
Jag kallar Bujar för Bali banan eftersom dom kallar honom Bali.
Haha..
Det är lugnt gumman. Jag försöker slita mig ifrån datorn nu eftersom jag ska städa. Men det går inte! Haha!
Vad jobbigt!
Jag har varit ut 2 ggr sen jag träffade Bujar. Men jag tycker inte att det är kul att gå ut i skit-ludvika så det har mycket att göra med det att det inte blivit oftare.
Han har inget emot att jag går ut. Han litar på mig, men det tog ett bra tag innan han började göra det.
Eftersom hans förra tjej åkte till Australien och knullade en annan kille medans Bujar gick hemma och vänta.
Snacka om luder! Men han VET att jag aldrig skulle göra så.
Skönt. För i början var det verkligen jobbigt!
Men man lär sig ju efter hand hur mycket man kan lita på varanndra. Och Bujar är ju en mycket eftertraktad man i lilla Ludvika, men jag vet att han är min och han inte hittar bättre nuse i nån av dom tjejerna, haha.