Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
Idag ska jag plugga sen hämta sonen. Imorn bitti åker vi till föräldrarna o stananr till juldagen!
ang nappar så tror jag aldrig att jag har kokat dem hehe Och Dante har nästan aldrig varit sjuk.. tror inte att man ska var FÖÖÖR hygienisk heller då många läkare menar att barn som får en liten dos bakterier blir mer resistenta... vet inte men men.
Ang toalett - Dante gör också så.. det är bara såååå jobbigt! Man måste hela tiden tänka på att stänga dörren annars är han där direkt o leker med vattnet - nice *NOT*
Nu ska jag göra julgodis!
kram på er
vet inte vad det är med mig idag - VÄRSTA energin!!!!!!
Var uppe 06.30 me sonen. Tvättade o strök, sen gjorde jag nybakta scones till mannen som var färdiga när han vaknade. Gav honom frukost på sängen. Satt o mös hela familjen! MYYYYYYS!
Sen gick jag en lång runda med vovven medan Besim var hemma med Dante.
Nu har jag gjort en cashflow , planerat ekonomin, hela nästa kommande år. Ser bra ut för Kosovo 2009 Det ska nog gå ihop. Har planerat hur mycket vi ska lägga undan varje månad etc.
Nu somnar snart sonen o då tror jag att jag också ska sussa lite - det har jag förtjänat haha :.-D
börjar tråden dö ut eller?