Inlägg från: Destined star |Visa alla inlägg
  • Destined star

Till er som är adopterade!

hej... precis som du säjer så ser jag mina föräldrar som mina riktiga när folk frågar om mina "riktiga föräldrar" blir jag lite full i skratt för mig e juh de i sverige mina riktiga inte i indien. jag hade ingen sån känsla att gu så viktigt med biologiska barn men nu hade jag turen att kunna få egna barn men hade absolut inte varit främmande till att adotera om det hade behövds...

man älskar sitt barn lika mycket om det är biologiskt el adopterad
    Men en bra fråga tycker jag du ställer

vart från indien är du adopterad????

• Destined star

ja detta med att ta dem från sitt hemland är i mina ögon en kommentar som kan diskuteras.... kan juh bara säja så här... hade inte jag blivit adopterad så hade jag dött sen så blev jag adopterad när jag bara var 4 månader och har inga som helst minnen från mitt hemland,,, så för mig kan jag inte påstå att det var skadligt... sne hur barn som är adopterade från äldre ålder o med minnen kanske det har varit svårare men det vet jag inget om. det dom i så fall skulle må dåligt av e i så fall de minnena antar jag.

Fru hemlig...självklart får du det för mig i alla fall o har du frågor så fråga...

• Destined star

maritmedm: min mamma tog reda på så mycket fakta som gick även om de inte var mycket så ville hon att jag skulle få ha den vetskapen

Fru hemlig: vassego vilket land ska ni adoptera ifrån???

Hoppas alla haft en bra vecka

• Destined star

tror inte att hon avser sig att pracka på barnet den infon men hon vill nog gärna preecis som min mor ha så mycket info som möjligt att tillgå den dagen man frågar... jag har fått mycke mer info nu när jag som äldre frågat... men i övrigt håller jag med dig c elegans

• Destined star

hej tjejer... Miniluvan vart från indien kommmer du???
    Själv har jag lyckats komma i kontakt m mitt barnhem via mail..tack vare en annan mamma här inne, vill gärna få tag i min kontakt person.. missa henne sist hon var i sverige.... känns lite spännade, det va "chefen" där nere som svara på mitt mail och ska vidarbefodra mitt mail till henne

Svar på tråden Till er som är adopterade!