Inlägg från: Änglatuss |Visa alla inlägg
  • Änglatuss

Rosenrot & Bisolvon??

OcinO skrev 2007-12-12 15:37:26 följande:
    Jag har aldig behövt något sånt men jag tog RR mot trötthet och nu lider jag av kroniskt stånd! *LOL*
    vem har sagt att det ska vara lätt och vara karl!! så säger min man också han tycker ginseng är värre *S*
  • Änglatuss
    gumsan06 skrev 2007-12-12 17:31:09 följande:
    hahhhhahahaahhahahaaaa.....men männen tycker nog det är värre än att födda ett barn!hahahahahahhahahahahhahahhihihhiihiiiii.....
    hehe jadu, en redig förkylning är fan värre...
  • Änglatuss
    BeataBus skrev 2007-12-12 18:59:39 följande:
    Hemma igen..kunde inte låta bli...köpte Bisolvon...så håll tummen ännu mera nu att de hinner göra inverkan....
    hehe
    Mariii skrev 2007-12-12 17:52:16 följande:
    började ta bisolvon tabletter igår på dag 3. så vi får se om det blir något plus i januari!

samma som jag då, jag bröjade också på dag 3 och har slutat nu ägglossning idag!!

• Änglatuss
    BeataBus skrev 2007-12-13 09:12:41 följande:
    Men när ska jag lägga av då...hmm vet ju inte NÄR min ägglossning e...*hatar när kroppen lever eget liv*
    jag hade slutat dag 14-16 nån gång då man normalt har äl om man har en regelbunden mens på 28-30 dagar...
  • Änglatuss
    BeataBus skrev 2007-12-13 15:14:59 följande:
    men jag MÅSTE få säga att Bisolvon var det äckligaste jag har druckit någongång...jag har brustabletter...köpa tabletter man sväljer nästa gång...Så jädra vidrigt..*ryser*
    jag tar tablettform men dom smakar skit dom också om dom får ligga för länge på tungan innan man sväljer dem, jag la en tablett i ett glas en gång och min man uppmarksamma inte det han hälsar att det smaka isch som vår dotter säger
    gumsan06 skrev 2007-12-13 15:16:04 följande:
    Hur går det för dig ÄT? Ägglossning?

troligvis lossnar ägget ikväll eller så imorgonbitti

• Änglatuss

finns inte så mycke för mej iaf att säga just nu
    har varit borta i helgen och sovit på hotell och myst och haft oss och sitter nu bara och väntar på BIM!!

• Änglatuss
    Annapanna1975 skrev 2007-12-16 16:14:51 följande:
    Hoppas att det har tagit sig, så att vi får se ett stort fett plus snart!
    jadu, det är ju några dagar dit, vad kan jag vara 2 dagar sedan ÄL typ...
  • Änglatuss
    BeataBus skrev 2007-12-16 16:41:00 följande:
    haha ja vem väntar inte på BIM
    hehe.. jadu, det gör vi väl alla nu?
    jag har bim om 11 dagar och emot min vilja redan skenis! *SUCK*
  • Änglatuss
    Annapanna1975 skrev 2007-12-16 16:50:29 följande:
    Jag verkar vara den enda som INTE väntar på BIm. Eftersom jag precis har avslutat mensen så är det ÄL som hägrar, men jag har inte stort hopp om att den ska komma, utan väntar på att utredningen ska börja den 9 januari.
    Hehe, vet många som ska på utredning och blivit gravida bara för det vi ska få komma och ta prover kolla äl och så i februari!
  • Änglatuss
    Annapanna1975 skrev 2007-12-16 16:55:40 följande:
    Änglatuss,har ni hållit på i 1 år då?
    ja i januari/februari, men funderar på att ringa och andra, inte rätt emot alla andra som försökt lika länge, egentligen ska vi kanske bara räkna försöken sen oktober
Svar på tråden Rosenrot & Bisolvon??