Inlägg från: Annapanna1975 |Visa alla inlägg
  • Annapanna1975

Rosenrot & Bisolvon??

Men det smakar ju så illa...

• Annapanna1975

Jag vet iaf att det fin ns i tablettform.

gumsan06 skrev 2007-12-06 19:55:14 följande:
    RR är det i tablett form,kapslar eller flyttande?
  • Annapanna1975

Tänkte sticka till apoteket och fixa rosenrot. Bara det kunde sluta regna!

• Annapanna1975

Snottan,
    ja, vi får hålla tummarna för dig! (Och alla andra som är kvar och hoppas).

Har varit på apoteket nu: 149 spänn för 40 tabletter! Är inte det olagligt att det ska kosta så mycket?
    Men jag köpte naturligtvis och har stoppat i mig första. Vad gör man inte i all sin desperation (och längtan)...

• Annapanna1975

Förstår dig! Att behöva vänta så länge är ju värsta mardrömmen!
    Själv har jag bara hållit på i 6 månader och har redan blivit fullblodsdesperado!
    Minni Mouse skrev 2007-12-08 01:27:19 följande:

För mig har det funkat med grape, bisolvon, rosenrot och apiforce, allt under samma månad, + multi kvinna vitaminer. Efter 22 månader så tycker jag att det var värt att stoppa i sig massa tabletter :)
  • Annapanna1975

Ah, den här perioden tänker jag bara köra med Bisolvon och rosenrot (om inte doktorn ordinerar något). Om inte det hjälper får jag kanske utöka...
    Hoppas bara att jag slipper grapen - jag tycker inte att det är gott!

• Annapanna1975

GRATTIS!!!

19Snottan82 skrev 2007-12-09 11:57:04 följande:
    Det blir ingen bisolvon för min del, fick plus idag
  • Annapanna1975

Marii,
    jag äter också bisolvon. Äter hela tiden, för jag har aldrig någon aning om när jag har ÄL, och jag hoppas att det ska hjälpa till. Äter rosenrot också, från mensens första dag, hoppas att det ska få perioderna att bli mer regelbundna.

• Annapanna1975

Marii,
    ska bisolvon göra så att ägget inte fäster? Det har jag inte hört något om. Hoppas att det inte är sant, för om det är någon gång man inte borde äta det isf så borde det ju vara runt ÄL, det är ju då halterna är som högst...

• Annapanna1975

Marii,
    jag har ätit bisolvon ca 10 dagar. Jag trodde att jag skulle ha ÄL i torsdags, så jag började lite innan dess, men så kom tant Röd i torsdags istället för ÄL

Svar på tråden Rosenrot & Bisolvon??