• Majimaj

Någon som gjort IVF med frysta ägg

Hej! Jag har gjort ett misslyckat IVF.Visade neg.på test dag 14nov.Jag ringd till RMC och vi ska göra ett nytt försök.Skulle ringa dom när jag får mens i Jan.Vi har två ägg i frysen,men hur går det till?Jag läste nå´n stans att man fick börja med nedreglering igen.Men hur länge gör man det?Finns väldigt lite info att hitta om detta.

• Svar på tråden Någon som gjort IVF med frysta ägg
  • Majimaj

Ok, då ska jag försöka att inte ha förstora förhoppningar att det ska lyckas denna gång.Men tack för svaren,nu vet jag lite bättre hur det går till.Vi får väl se vilken av metoderna det blir.Men det verkar som att stimulerd FET är mer påfrestande psykist sett.Vet inte vilken av dom jag ska hoppas på.Men det blir som det blir.

• Majimaj

Det är ok.Men jag far upp och ner nu i humöret.Det är rena berg och dalbanan.Ibland kan det vara bra att vara förberedd på statistik, och det är ju bara statistik det är ju inget som man ska fästa sig för hårt vid.Vi får två försök från landstinget,ska göra andra nu och kommer nog inte ha råd att göra fler.Det är ju en ganska kostsam prosses.Så givetvis lägger jag alla mina förhoppningar till detta försök.Måtte det lyckas.Tids nog får jag ju veta svaret.
    Jag har regelbunden äl så det kanske blir ostimulerat då,det får jag reda på när det blir dax.

Svar på tråden Någon som gjort IVF med frysta ägg