en tråd för oss medberoende!!!
Jaha, då blev jag lämnad höggravid med en 2 och 4-åring hemma. Jag är så slut så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Nyårsafton idag och ingen pappa som kan skjuta raketer ikväll. Den enda vännen jag har i stan har själv en "stor" familj och har inte tid för mig. Livet är bara skit. Han stack redan i lördags efter att ha jobbat dygnet runt i en vecka. Jag var ensam med barnen på julafton också. Min man hade köpt jättemycket julklappar för att kompensera..
Som att han hade planerat att han skulle dra på lördagen.
Pratade med honom igår. Han var lika elak som vanligt när han dricker. Sa att jag ska skita i hans pengar, i hans liv, att bebisen som jag har i magen inte är välkommet ihans ögon, att jag ska ta hand om barnen eftersom att jag vägrat att göra abort. Att jag inte orkar städa och att jag är en dålig mamma. Allt det han är skyller han på mig. Jag har fan i mig städat som en tok här hemma,lekt med barnen och gjort det jag ska. Jag har sammandragningar och har svårt o röra mig pga foglossning, hur mycket ska han begära? Massor med tjejer i bakgrunden var det när vi pratade. Han säger att jag inte behöver vara orolig.. har hört att han festar med 14-åringar och själv är han 30+. Skönt att få klaga av sig ibland. Vi har varit tillsammans i 7-8 år nu så det är nog dags att lämna honom snart.