en tråd för oss medberoende!!!
Är också ny här. Också medberoende till en narkoman, som har slutat för ca 5 år sen (hoppas det håller hela livet ut). Livet som en medberoende har varit så svårt och jobbigt. Min kille höll på med amfetamin och hasch. HAn kunde vara vaken flera dygn, åt inget fast man hade gjort så god mat. Hans humör som han hade då ska vi inte heller prata om.
15/1-03 var en av mina bästa dagar. Då kom polisen!!!! Fast när den dagen hände, då var det inte roligt. Har aldrig varit så rädd. Fick även vara på förhör hos en så snäll polisman, så jag berättade allt. Oj,oj...det kändes skönt ska ni veta.
Killen hamnade på Kvarnlyckan i Lidingö, Sthlm. Kan rekommendera stället starkt. Fast vet inte riktigt om det har ändrats nått.
Idag har vi en flicka på 1 år. Vi har det jättebra, gör saker tillsammans, åker till stan ibland. Och han jobbar!!! OOhh, så härligt. Inga konstiga tankar som ploppar ut från munnen.
Jag hoppas att ni alla kommer ha det bra nån dag. Vill verkligen det, för medberoende är ingen skoj alls.
Kramar till er alla!!!