Inlägg från: Destined star |Visa alla inlägg
  • Destined star

forts-tråd för nya goa vänner sökes , adopterade från alla världens hörn

Tänkte att vi fortsätter på den tråden som var eftersom den är stängd.

vädra tankar kring adotion o lära känna varann kanske irl

Lista över
    Vart vi kommer ifrån
    Hur gamla vi är
    När vi adopterades till Sverige.
    Vart vi bor idag.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-28 17:21:50:
    www.familjeliv.se/Forum-13-248/m27347377.html

• Svar på tråden forts-tråd för nya goa vänner sökes , adopterade från alla världens hörn
  • Destined star

Hellluuuuuuuu...

Jaja men från Indien.. född 74 adopterad när jag var 4 månader gammal
    bor i säffle med sambo o två barn har tre. Oscar-98, filip -02 och Simon -05

Självklart måste vi fortsätta denna fantastiska tråd tycker jag

Hoppas ni alla haft en bra dag i da.. som vanligt med bilkrångel för min del men nu börjar man bli van

• Destined star

ja ni denna dagen har i alla fall gamla bettan gått som en klocka.... kom o tänka på en sak Lizel... för herrans många år sen hade jag en kille som flytta ner o plugga i karlskrona...så den staden har jag juh oxå besökt en del... mysigt o gå längst vattnet o bara bubbla..

• Destined star

vad skönt att höra att de inte var rs virus....
    Ja de var 95 som den dåvarande killen plugga där...

I da ska alla kartonger med julsaker fram, ska iin till stan o köpa saftglögg o peppisar...ska få en en deg till veckan av en jobbar kompis..gjord enligt hennes farmors recept... den e grymt god den degen

E ni klara med era juleklappar o pyntning?

• Destined star

halloj tjejer... vart har ni gömt er denna helg Ja en ny vecka o deet känns som tiden bara rinner i väg.. ska strax klä på barn o lämna på förskola

• Destined star

ja du lizel har inge minne av vad de va faktiskt..kan de ha vart civilingjör nåt typ

Han hette stein.... bodde inte mitt i stan utan man fick ta buss har för mig att husen var böjda ( form flervånings lägenheter.
    Kommer i håg en kille som kalla sig för göök urgo kille. vi kunde prata i timmar.ja du juleklappar...har två klara t oscar två till simon två till filip o en födelsedagspresent men sen blir det sista minuten..e i ett litet glapp i vår kära ekonomi..gubben fick nytt jobb o börja förra måndan. så de får lov att bli sista minuten.

sen är de juh inte bara julklappar för min del. filip 5 år den 22 och simon 2 år 30:de suck... känns inte som man kommer hinna allt...
    har faktiskt bakat både peppisar o lussebullar fast inte mega satser. de mesta av vårt pynt kommer upp dagen innan julafton med saftglögg o julmusik,,granen kommer in...

Vad kul att det blev ett lyckat kalas.... vi ska fira filip med att hans dagis kompisar får komma hit o har ni tips på lyckat barnkalas så tar jag emot tacksamt.. kram tjejer...snart e bompa slut o läggdags för filip...

• Destined star

åhhhh om du skulle träffa på honom igen så hälsa från Nina som var tillsammans m stein om han kommer ihåg honom... tror att de hade en gemesam kompis som hette håkan tror jag han kommer från karlskrona om jag inte e helt ute o cycklar... gu va kul att du visste vem han är.... skulle inte förvåna mig ett dugg om vi setts som hastigast...
    he he va kuligt de blidde då

funderar ändå på att de kanske ska ha kalaset på dagis för att kunna fira både två innan jul....

Han hade ett ganska speciellt utseende faktiskt..stein alltså ,inte många som fatta varför jag var i lag med honom...men allt sitter juh faktiskt inte i utseendet o jag tyckte han va fin sen fick de andra fundera bäst de ville

oj nu blidde de långt igen... de e du o jag lizel som står för dessa långa inlägg

• Destined star

tjena moss... ja mina barn småvakna kl 5 när pappas väckarklocka ringde men fick snällt pallra mig upp...var på ett möte igår så de blev sent snacka om en zombie känsla i morse

var e ni alla tjejer ???? e de bara du o jag lizel som e pladdermajorna här..

• Destined star

go morgon tjejer.... va härligt m filip, dom är så mysiga i den åldern... va roligt med julmarknad, nästan så man skulle ta sig i väg till en.... filip har kommit in i 5 års värsta trotsen o ibland vill man åka bort en timme bara för att kyla ner sig

vad skönt med att viktor sover hela nätter.... i natt sov faktiskt simon hela natten i sin säng o filip behövde jag bara bära tillbaks i sin säng 1 gång o sen sov han till 7 , det är inte så vanligt om ja säjer så....

har ni haft en bra helg???
    jag mår faktiskt riktigt bra nu ... tänk vad en hel natts sömn kan göra

• Destined star

ho ho tjejer vart har ni gömt er... full rulle mistänker jag.. oj oj på torsdag har vi lucia på vårt jobb....

• Destined star

vad mysigt Hanna.. vill juh gå på mysig julmarknad men tid vad e det för nåt

Håller med dig Lizel...finns inge bättre en husmansknepet potatismjöl...
    En kul grej är att vi ev oxå ska flytta i mars till ett hus som ligger centralt inne i stan, mycke att renovera viserligen men gu så kul att få det som man vill...o ev förturs rätt att köpa det sen.
    Ett hus med många rum... skönt.
    kramis på er

• Destined star

verkar som vi kanske får hyra detta hus..... håll alla tummar korsade...Sitter nu hemma m sjuka små söta killar...... hur är det med er alla vänner...känner ni att ni börjar få klart till jul... själv känner jag en smått panik känsla på nåt vis....

Svar på tråden forts-tråd för nya goa vänner sökes , adopterade från alla världens hörn