Inlägg från: evesam |Visa alla inlägg
  • evesam

gyn undersökning av en man????hjälp!!

jag vill inte bli gyn undersökt av en man..
    får man inte välja det själv??
    jag vägrar...har aldrig varit me om en gyn undersökning förut o tänker inte börja med en man...

• Svar på tråden gyn undersökning av en man????hjälp!!
  • evesam

min kille??? ska min kille stå o titta på när en annan man e där nere på hans tjej/fru o rotar...skulle inte tro det...hur tror du det hade känts för honom...varför väljer man en manlig gynekolog när det finns kvinliga..vill man verkligen ligga o visa upp allting för en annan man än sin egen..inte jag iaf..aldrig någonsin...

Emmec skrev 2007-11-22 12:45:21 följande:
    Ja, du ska inte gå om det känns fel, men jag har varit hos 3 manliga gynekologer och blivit imponerad över hur varsamma de är jämfört med de kvinnliga jag haft. De jag träffat har också varit super gulliga som personer och min teori är att man måste vara väldigt trevlig och förtroendeingivande som manlig gyn, annars skulle ingen kvinna komma tillbaka till en, för de är ändå speciellt att lägga upp benen framför en främmande man.Det jag kan rekomendera är att du tar med dig någon, din kille förslagsvis, och säger att du vill ha med honom i rummet. Då känner man sig inte lika utsatt och då har man klarat av den första gången och det går lättare nästa gång. Förstår att du är orolig, det var jag också, men förkasta det inte direkt om du inte verkligen mår dåligt av det, för som sagt, de är oftast väldigt väldigt duktiga!
  • evesam

vem har sagt nåt om sexuellt...det har ingenting med det att göra...det e bara så otroligt jobbigt bara tanken att en annan man ska ner o rota där..finns ingen anledning..så tycker jag iaf o sräva..givetvis i normala förhållanden..går det inte att undvika så går de ju inte men jag ska göra allt för att de ska gå...sen får alla andra göra precis hur fan dom vill...

snökatt skrev 2007-11-23 03:39:00 följande:
    Jag fattar verkligen inte riktigt de som måste ha kvinnlig gyn, det finns ju absolut ingenting sexuellt alls över ett läkarbesök. Vad är man rädd för?
  • evesam

nej nej..bara den otroligt jobba grejjen att en annan man än min egen ska ner o pilla där..de finns ju kvinnor...varför välja män??!!

palmblad skrev 2007-11-24 11:02:50 följande:
    Ts: Är annan religion orsak till ditt problem?
Svar på tråden gyn undersökning av en man????hjälp!!