gyn undersökning av en man????hjälp!!
Manliga är i regel extra försiktiga.
Manliga är i regel extra försiktiga.
Men en kvinnlig som tycker att gyn-besök för egen del är a piece of cake, kan va för hårdhänt o nonchalant.
Förlossningsläkaren är otroligt upptagen. Ofta finns bara en läkare i hela huset som ska ha hand om akuta KK o förlossningen inkl akuta snitt. Behövs ett akut snitt eller sugklocka, kan man inte räkna med en kvinnlig.
Hålla täcke framför underlivet vid förlossning?
Nej,men behövs en förlossningsläkare kan de inte kalla in en extra för att det ska va en kvinnlig. Är det fullt på förlossningen när du kommer in o bara en manlig bm finns, är det inget att göra. Men du klarar dig rätt bra där, genom att få bm är män.
Vad då som jag skrev?
Oundvikligt? Ryggbedövning är inte oundvikligt, men väldigt hjälpande ibland.
Nej, du visar inte underlivet då du tar ryggbedövning, men det är lite svårt att lägga den med tröja på. Gäller pinsamheten brösten också?
Varför är det en annan femma när det är tvunget? Då klarar du tydligen det. Är det rädsla eller princip? Är det princip anser jag att man får betala extra för sina krav. Skulle självklart gälla folk med principer enligt religion också.
Jag lägger inte gärna upp mig öht, men ser det som friskvård att gå till gyn en gång om året, när jag ändå ska ha nya p-piller. Om läkaren inte kräver undersökn hoppar jag över.
Skynket, springsteen? Bor du i USA?
Jag undrade om det var av rädsla eller ej.
Bh kan du ha, men undrar om du bryr dig när du har ont. Tröja att hålla upp blir jättebökigt. Vid akut ks tror jag inte man har tröja. Då lär du nog bli avklädd upptill.