Omskärelse/könsstympning
Om jag inte får vara för som emot så är jag emot i denna fråga. Man ska inte skära i en annan människas kropp hur som helst, barnet ska enligt min mening växa upp och välja själv.
Om jag inte får vara för som emot så är jag emot i denna fråga. Man ska inte skära i en annan människas kropp hur som helst, barnet ska enligt min mening växa upp och välja själv.
Ayishaaa
Litar du sällan på att människor kan tänka själva ? Jag menar, du talar som att du utgick ifrån att alla är idioter och inte ser det du gör, bara för att de inte resonerar och svarar som du vill själv.
Ayishaaa skrev 2007-11-08 22:06:18 följande:
Ayishaaa
Det kanske inte alls är som du tror alla gånger, att andra vill trycka in orden i din mun och säga hur du ska vara. Men jag ska nu inte säga dig hur du ska tänka eller känna, säger bara att om du VET att där är så kan det heller inte bli på annat sätt än som du tror. Du bjuder alltså in översittare eftersom alla ÄR det enligt dig själv.
Ayishaaa skrev 2007-11-08 22:32:16 följande:
Ayishaaa skrev 2007-11-08 22:36:10 följande:
Ayishaaa skrev 2007-11-08 22:40:44 följande:
Ayishaaa skrev 2007-11-08 22:43:13 följande:
Obehagligt då man inte får tycka vad man gör utan att få dödlig flås i nacken.
Åsikter är inte WRONG, åsikter är inte heller rätt. De bara är och förhoppningsvis kan dom även diskuteras !